[TERKINI] Kem4tian Nora Anne TIADA Unsur Jen4yah. Ini Penjelasan Sebenar Yang Mengejutkan Ramai Pihak

Baru sebentar tadi, Datuk Mohammad Mat Yusop mengesahkan remaja Nora Anne Quoirin hidup selama seminggu di dalam hutan semasa pasukan SAR galak menjalankan pencarian sebelum dia men1nggal kerana keb0coran usus dan kebuuluran.

Menurut Daily Mail, laporan autopsi, tiada tanda serangan fizikal atau s3ksual di tubuh badan remaja berusia 15 tahun ini. Ia sekaligus, memadamkan spekuIasi Nora dicullk dan dibnuuh sebelum m4yatnya dibuang di Gunung Berembun.

Sumber: Daily Mail

Mayat Nora yang hilang pada 4 Ogos lalu semasa bercuti bersama keluarganya ini ditemui dalam keadaan b0gel di air terjun hanya 2km dari resort penginapannya, The Dusun.

M4yat Nora kemudiannya di bawa ke H0spital Seremban di mana pasukan patologi menjalankan autopsi selama hampir 12 jam semalam.

Sumber: Daily Mail

Menurut Mohammad, keb0coran usus yang ditemui ini mungkin disebabkan oleh tek4nan kerana lapar dan Nora dikatakan men1nggal dua ke tiga hari sebelum jas4dnya ditemui.

Selain itu, selaput dara remaja ini masih utuh dan selain kesan caIar pada kakinya, tiada tanda keg4nasan lain dapat ditemui.

Ujian lanjut akan dijalankan di makmal untuk menganalisis k1mia pada badan Nora.

Ibu bapa Nora telah diberitahu tentang keputusan bed4h siasat ini pagi tadi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[TERKINI] Kem4tian Nora Anne TIADA Unsur Jen4yah. Ini Penjelasan Sebenar Yang Mengejutkan Ramai Pihak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*