[VIDEO] ” Video Ni Khas Untuk Pak Nil Sahaja, Yang Lain Tak Payah Sebok nak potpet potpet ..” – Saharul Ridzwan Buka Mulut

Siapa yang tidak kenal dengan pengacara, pengarah, pelakon, penyanyi, penulis dan pernah menjadi penyampai radio, Datuk Aznil Bin Haji Nawawi atau lebih mesra disapa dengan panggilan Pak Nil. Baru-baru ini Pak Nil telah melepaskan geram terhadap watak Husna lakonan Niena Baharun dan Nek Pah lakonan Azizah Mahzan di laman media sosial Instagramnya.

Cukup terkesan sungguh Pak Nil menonton drama Jangan B3nci Cintaku.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ambut Awu.. (Paham tak? 🤣)

A post shared by Datuk Aznil Hj Nawawi (@aznilnawawihm) on

Namun, kali ini Shah(Saharul Ridzwan) pula yang membidas Pak Nil kerana terlalu menyebelahi Fika. Video ini telah mendapat perhatian netizen yang merasakan artis kesayangan mereka betul-betul mendalami watak sampai dibawa ke media sosial.

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ewah! Shah dah berani hantar video kat #paknil. Shah…shah dengan nenek Shah pun Shah tak berani angkat muka. Ni pulak nak berdepan dengan Paknil… Patut #paknil layan ke org camni?

A post shared by Datuk Aznil Hj Nawawi (@aznilnawawihm) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum. Ni video khas utk Pak Nil je @aznilnawawihm , yang lain tayah seboklah nak potpet potpet pasal Shah. #JanganBenciCintaKu

A post shared by Saharul Ridzwan ™ (@saharulridzwan) on

Dalam muatnaik tersebut, Shah mengatakan bahawa video tersebut ditujukan buat Pak Nil yang kelihatan terlalu memihak kepada Fika. Rata-rata netizen merasakan ‘perbalahan’ antara mereka lucu dan tidak sabar untuk melihat perkembangan seterusnya..

Komen netizen

Lakonan bagi kesan mendalam…

Hmm Shah ni kejap Husna kejap Pika…

Shah teruskn je, aku sokong…

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : BeritaSteady

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] ” Video Ni Khas Untuk Pak Nil Sahaja, Yang Lain Tak Payah Sebok nak potpet potpet ..” – Saharul Ridzwan Buka Mulut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*