“Saja Nak Larikan Diri” – Peguam Sy4k Keluarga Nora Anne Terlibat Dengan Kem4tian Anak Mereka

Minggu lepas, pihak polis mengesahkan yang kem4tian Nora Anne berpunca dari keboc0ran usus akibat dari kebulvran dan tek4nan.

Bagaimana pun, menurut FMT, seorang peguam, Anne Brennan dan juga aktivis kanak-kanak telah menuuduh keluarga Nora “berusaha sedaya-upaya untuk menghalang keadilan bagi kem4tian anak mereka”.

Dalam Facebooknya, Anne berkata yang pengumuman keluarga tersebut baru-baru ini untuk meningg4lkan Malaysia bersama j4sad anaknya adalah sangat mencuurigakan.

Wanita ini juga menuuduh yang ibu bapa Nora, Meabh dan Sebastien Quoirin, cepat-cepat nak keluar dari Malaysia lepas mereka menerima jaminan yang penglibatan mereka dengan kehilangan dan kem4tian remaja ini tidak akan disias4t.

“(Mereka) berjaya meyakinkan pihak berkuasa di Malaysia untuk abaikan sias4tan buu-nuh terhadap Nora dan melepaskan j4sad Nora tanpa menunngu keputusan t0ksikologi yang sangat penting dalam sias4tan jen4yah.”

Bukan itu sahaja, Anne juga mengatakan yang keluarga Nora Anne tak memberitahu tentang pergerakan mereka beberapa jam sebelum anak mereka dilap0rkan hilang.

Menurut wanita ini, pihak polis mengesahkan yang tiada buukti “pihak ketiga” pecah masuk rumah keluarga ini pada malam Nora Anne dilaporkan hilang.

Ketika dihubungi FMT, badan kebajikan yang menyokong keluarga Nora Anne ini telah menolak tuuduhan peguam ini yang mengatakan keluarga tersebut terlibat dalam kem4tian anak mereka.

Cerita dia tak berasas”

Bagaimana pun, pengarah badan kebajikan tersebut, Matthew Searle enggan memberikan apa-apa komen tentang tuduhan Anne Brennan dan tak memberitahu sekiranya keluarga Nora Anne ingin mengambil apa-apa tindakan terhadap peguam tersebut.

Ketua P0lis Negeri Sembilan, Mohamad Mat Yusop semalam telah mengesahkan yang keluarga Nora Anne telah pun pulang ke negara mereka.

Nora Anne yang dilap0rkan hiilang pada 4 Ogos ini telah ditemui m4ti di jurang 2.5km dari resort tempat keluarga ini bercuti.

Pihak polis juga berkata yang tiada bukti ser4ngan se33ksual atau pencuuliikan yang dapat dilihat dari bed4h sias4t.

Sumber : LobakMerah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saja Nak Larikan Diri” – Peguam Sy4k Keluarga Nora Anne Terlibat Dengan Kem4tian Anak Mereka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*