Gambar Lama Sekali Lagi ‘Dik0rek’ Untuk K0ntr0versi, Ini Resp0n Syed Sadiq

Setiap manusia pasti mempunyai sejarah lamp@u yang tersendiri. Bagitu juga Menteri Belia dan Sukan, Syed Sadiq Syed Abdul Rahman. Terbaru, menerusi Twitter Syed Saddiq, beliau membuat pengakuan bahawa individu di dalam sebuah foto yang sedang berhibur bersama beberapa orang itu merupakan dirinya. Namun, foto tersebut diambil pada tahun 2013.

Tisu tak terk0yak ke?

Menerusi Twitter, foto Syed Sadiq dan beberapa orang individu sedang berhibur sekali lagidimuat naik. Pemilik Tweet tersebut juga menulis dirinya bukan hendak membuka semula perkara yang lama tetapi ingin mengetahui mengenai lsu terbaru berkaitan Papag0mo dan Syed Sadiq.

Semua orang ada sejarah

Menerusi Twitter Syed Sadd!q, beliau memberitahu bahawa setiap individu pasti mempunyai sejarah lampau. Tambahnya, manusia tidak mampu mengubah masa lalu kecuali masa hadapan. Syed Sadd!q turut memberitahu bahawa dirinya tidak ingin men!pu netizen sambil menceritakan foto tersebut diambil pada tahun 2013.

Orang lain pun manusia juga

Rata-rata netizen memberikan pujian buat Syed Sadd!q kerana bersikap jujur mengenai foto tersebut. Pada masa yang sama, mereka turut terhibur dan meningg@lkan k0men yang lucu buat Menteri Belia dan Sukan itu.

Sumber: Syed Saddiq

Apa komen anda?