[VIDEO] Wanita ditaIak 3 ketika hamiI, bekas kekasih datang d0d0i anak baru lahir

Cinta yang kita semai dan baja dengan kasih sayang tidak semuanya akan terus mekar. Kadang-kala perhubungan yang bertahun dijaga rapi boleh sahaja terler@i bila-bila masa.

Namun, tidak semua tali silaturrahim yang telah dibina akan dibiarkan put0s hingga ke akhir hayat. Hal ini samalah seperti perkongsian yang dibuat oleh seorang wanita mengenai kisah bekas teman lelakinya.

Bekas kekasih datang tengok b@by

Pengguna Twitter yang dikenali sebagai Miss Erin Kayy ini memberitahu bahawa dia baru sahaja meIahirkan anak dan bekas teman lelakinya datang menziarahi b@yi sambil membawa hadiah.

Perkara tersebut dianggap begitu bermakna kerana perhubungan mereka terput0s disebabkan oleh dia mengambil keputusan untuk berkahwin dengan kawan baiknya walaupun sudah 4 tahun bercinta.

Tinggal boyfr!end, kahwin dengan kawan baik

Tambah wanita itu lagi, kisah hubungan mereka seperti drama di televisyen kerana bekas teman lelakinya masih lagi baik dan tidak sedikit pun berdend@m atas apa yang pernah terjadi..

Miss Erin memberitahu bahawa telah dicer@ikan oleh suami ketika usia perkahwinan baru 3 bulan dengan taIak tiga. Akur dengan ketentuan nasib, wanita itu tetap kuat menemp0h tempoh hamiI seorang diri tanpa suami disisi.

Dia sikit tak ejeek bila aku bercer@i..

Allah dah susun cantik perjalanan kami

Korang get back jela

Sehubungan dengan itu, menerusi perkongsian tersebut di Twitter wanita berusia 21 tahun ini, rata-rata netizen telah tampil meningg@lkan k0men diruangan tersebut.

Mereka telah menurunkan maklum balas yang pelbagai dengan kebanyakkannya mendoakan agar mereka kembali bertemu jodoh. Mereka juga berharap agar kisah hubungan pasangan tersebut  menjadi pengajaran untuk kehidupan masing-masing pada masa akan datang.

 

Pengajaran untuk hubungan akan datang

Lelaki kalau dah sayang…

Sumber : Miss Erin Kayy

Apa komen anda?