Kutip Derma RM15k Dalam Beberapa Hari, Usaha Murni Mawar Rashid Bantu Bayi Mender1ta Peny4kit Dipuji

Usaha murni pelakon jelita, Mawar Rashid ini dipuji netizen selepas dia mewujudkan satu tabung dana buat adik Shahir Shamin yang mender1ta akibat saluran jantung terkalih, usvs tersumbat dan masalah saluran pernafasan sempit.

Menerusi Instagram Mawar, dia memberitahu bahawa usaha tersebut dapat meringankan beban yang ditanggung keluarga bayi itu.

Hati luluh bila tengok si comel ini


Melalui posting tersebut, dia meluahkan perasaan sebak sebaik sahaja melihat dug4an yang harus ditempvh si comel itu dan keluarganya. Mulai detik itu, dia memasang niat untuk melawat keluarga tersebut dan memberikan bantuan semampu yang mungkin. Tambahnya, ibu bayi tersebut turut menyenaraikan beberapa barang keperluan yang diperlukan.

Update terbaru. Kutipan dah dapat RM 15k++ Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Rakyat Malaysia yang prihatin. Terima kasih kerana sama-sama bantu. Rezeki baby comel.

Setakat ini, Mawar bersyukur dan berterima kasih buat semua masyarakat yang memberi sumbangan sebanyak RM15 ribu untuk adik Shahir Shamim. Wang yang dikumpul itu membolehkan dirinya membeli kesemua barang keperluan yang disenaraikan oleh ibu bayi itu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Mawar Rashid via ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kutip Derma RM15k Dalam Beberapa Hari, Usaha Murni Mawar Rashid Bantu Bayi Mender1ta Peny4kit Dipuji"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*