Baru Sahaja Berkahwin Tetapi Didakwa Ramp4s Suami Orang? Sasha Saidin Terpaksa Buka Mulut

Tiba-tiba nama penyanyi dan pelakon yang baru sahaja mendirikan rumah tangga, Sasha Saidin menjadi perhatian apabila dia telah didakwa sebagai sebagai peramp4s.

Malah, anggota kumpulan Elite ini juga turut didakwa menjadi punca suaminya, Sirhan Wahab berpisah dengan isteri terdahulu.

Memetik Gempak, ibu kepada seorang cahaya mata itu tampil memberikan penjelasan dan menafikan sekeras-kerasnya dakwaan berkenaan.

“Semua itu tidak benar kerana saya hanya rapat dengan suami pada Jun 2019. Kami cuma terkejut apabila seseorang itu sanggup sampai tulis email kepada media untuk membuat fitn4h tentang kami.

“Tak apa. Tuhan itu Maha Adil dan Saksama,” katanya seperti yang dipetik.

Pada masa sama, Sasha turut akui dirinya tidak terkesan dengan dakwaan yang telah dibuat selain memberi bayangan tahu akan siapa gerangan yang menulis emel terbabit.

“Tak mengapa, kita tahu kita tak buat apa-apa salah pun. Kami tahu siapa yang tulis emel itu dan apa motif mereka untuk membuat cerita fitn4h itu tapi kami maafkannya,” tambahnya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Repost @abpbh_32 with @get_repost ・・・ #SLS4eva 🎥: @jaydeesm

A post shared by Princess Sayang (@sashasaidin) on

Terdahulu, sebuah blog hiburan ada memaparkan satu emel yang mendakwa suami kepada artis tersebut, dikatakan telah mengabaikan tanggungjawab.

Emel yang dilayangkan turut mendakwa, keduanya juga menjalinkan hubungan sulit sejak Oktober 2015 dan pernah bercuti bersama-sama ke Itali dan Belanda beberapa tahun selepas itu.

Malah suaminya juga dikatakan telah berkahwin dengan seorang wanita dari Kuala Lumpur dan dibawa tinggal bersama di Dubai.

Bagaimanapun, mereka bercer4i pada Ogos 2019 selepas wanita itu bersalin.

Terdahulu, Sasha sah bergelar isteri kepada Sirhan dengan sekali lafaz kira-kira jam 9.28 malam, pada Isnin.

Sasha atau nama sebenarnya Sasha Mohd Saidin dinikahkan adiknya yang juga pelakon, Zain Saidin.

Atas perkahwinan tersebut, Sasha menerima mas kahwin RM1,000 berserta tiga dulang hantaran daripada pihak lelaki dengan wang hantaran RM10,000, manakala pihak perempuan menyerahkan lima dulang.

Sumber/Foto: Gempak, Beautifulnara, Intagram ABPBH

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Sahaja Berkahwin Tetapi Didakwa Ramp4s Suami Orang? Sasha Saidin Terpaksa Buka Mulut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*