Mengaku sebagai sepupu kepada Puteri Balqis, lelaki ini dedahkan bahawa Puteri Balqis dipergvna dan sering dider4 oleh ayahnya

Beberapa minggu ini tuIar tentang kisah pelakon cilik Puteri Balqis yang mengalami kesemp1tan hidup hingga terp4ksa berhenti persekolah dan menjual buku di jalanan. Ramai rakyat Malaysia yang menunjukkan rasa simpati dan berbesar hati ingin membantu Aqish yang selama ini sering keluar dikaca televisyen.

Namun keadaan tiba-tiba menjadi keruh apabila terdapat segelintir artis mempersoalkan duit yang diperoleh Aqish ketika berlakon dahulu, malah ada juga mengeluarkan kenyataan seolah-olah menyindir Aqish. Ada juga yang menyebarkan video tentang perancangan Aqish yang ingin melaburkan duit dalam pasaran Forex.

 

Hal ini telah menyebabkan ramai netizen berpaIing tadah dan mengec4m Aqish serta ibunya hingga mem4ksa Aqish untuk menutup akaunnya di Instagram. Bukan masanya untuk remaja diusia Aqish untuk menerima ujian dan dug4an bukan sahaja dari kes4kitan yang dialami tetapi juga menjadi m4ngsa buli di alam maya.

Seorang lelaki di twitter mengaku sebagai sepupu kepada Aqish mendedahkan bahawa Aqish sering dipvkuI oleh ayahnya dahulu. Malah Aqish juga dipergunakan hanya untuk mendapatkan wang hasil lakonan. Lelaki itu menjelaskan, walaupun bersaudara tetapi mereka jarang berjumpa hanya mendapat tahu segala perkembangan dari ibu serta ahli saudara yang lain.

Berikutan pendedahan itu, ada juga yang bertanya tentang status ayah Aqish yang dikatakan telah di tah4n dalam penj4ra. Namun dua orang lelaki yang mengaku sebagai sepupu Aqish tidak pasti kerana sudah lama terputvs hubungan.

Banyak sebenarnya yang kita sebagai netizen tidak tahu apa yang berlaku kepada Aqish. Disebalik kes4kitan dan kesus4han yang dialami, jika tidak mampu memberikan bantuan, berilah sokongan untuk Aqish dan ibunya lebih kuat. Bukan terus mencari saIah dan terus menghakimi secara melulu.

Warga twitter turut bersimpati tentang nasib yang menimp4 Aqish. Semoga Aqish sembuh dari s4kitnya dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa.

sebabtu setiap kali kalau dia berlakon ade scene yang budak kene pukvI ke en dia menghayati betul, rupanya in real life kene betul2 dengan ayah hmz

You know,it bre4ks my heart that some people are bIaming puteri balqis. She’s a child,her parents yg saIah,but people literally make j0kes and b4shed her for the book’s price,etc.. Yall are disgvsting

Patut dia berlakon mmg feel dia sampai aku terasa. Rupanya real life dia lagi tervk. Hmm kesian dia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: slumbermedia

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Mengaku sebagai sepupu kepada Puteri Balqis, lelaki ini dedahkan bahawa Puteri Balqis dipergvna dan sering dider4 oleh ayahnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*