Video Kompilasi Tarian Dari Adik Issabelle Cecah Hampir 2 Juta Tontonan!

Sejak awal tahun ini nama adik Issabelle menjadi sebutan ramai. Dari tularnya video tarian ‘Mengantuknya Mumia’ ketika di sekolah, sehinggalah menjadi tetamu jemputan di MeleTop. Terbaru ada pula yang merangkumkan video kompilasi tarian adik Issabelle dan turut menjadi perhatian ramai.

Adik Issabelle atau nama penuhnya Issabelle Semanjan adalah seorang kanak-kanak berusia 7 tahun berasal dari Sarawak. Gelagatnya menari mula meraih perhatian ramai selepas satu video yang memaparkan dirinya menari lagu dari Didi and Friends, ‘Mengantuknya Mumia’ ketika di sekolah beberapa hari lalu.

Dengan aksinya yang selamba dan lincah itu, adik Issabelle turut dijemput ke rancangan MeleTop pada minggu lalu menjadikan dirinya semakin dikenali ramai.

Petikan dari video adik Issabelle yang tular sebelum ini

Namun begitu mungkin ramai yang tidak tahu, adik Issabelle dikesan minat pada muzik dan lagu sejak berusia setahun lagi. Malah dia turut memiliki akaun Tik Tok miliknya sendiri.

Selain itu di Instagram miliknya, issabelle_2013, dia kini memiliki 616 ribu pengikut!

Baru-baru ini pula tular dengan satu video kompilasi tarian adik Issabelle di Facebook yang sehingga kini telah mencecah hampir 2 juta tontonan sejak dimuatnaik beberapa hari lalu.

Memang comellah gelagat si cilik adik Issabelle ini! Dari umur 1 tahun pun sudah boleh nampak bakatnya itu.

Lihat sahaja gelagat adik Issabelle secara spontan ketika sesi rakaman MeleTop baru-baru ini, pantang dengar muzik!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kids will always be kids… Reaksi pertama issabelle masuk set meletop.. Full video is in my youtube channel..😘 Click the link in my bio profile..😊

A post shared by Issabelle_Semanjan (@issabelle_2013) on

Harapnya adik Issabelle yang cukup berbakat dalam tarian ini meneruskan minatnya dan menghiburkan orang ramai melalui keletahnya itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: I Love Borneo / Issabelle_2013 via HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Video Kompilasi Tarian Dari Adik Issabelle Cecah Hampir 2 Juta Tontonan!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*