“Kau da selayaknya duduk depan…”- Jihan Muse ‘salute’, puji Shiha Zikir power!

Jika ada yang menyaksikan program Meletop pada Selasa lalu, pasti sudah melihat parodi Meletop pada kali ini yang menampilkan penyanyi, Shiha Zikir.

Ternyata, parodi majlis perkahwinan Elly Mazlein yang diparodikan oleh Shiha Zikir sebagai Kak Lina Apom membuatkan ramai terhibur dengan gelagatnya yang lucu apatah lagi, dia bergandingan dengan ratu parodi iaitu Jihan Muse.

Jihan Muse puji penyanyi Shiha Zikir

Shiha Zikir dan Jihan Muse dalam parodi Meletop

Bagaimanapun, menerusi laman Instagram milik penyanyi ini dia meminta agar mendoakan dirinya berjaya seperti orang dalam foto berkenaan yang dapat dilihat, Jihan Muse.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Doakan Kak Lina Apom dapat berjaya macam orang sebelah Kak Lina ni.. Time ni Tuhan je la tau betapa nevesnya nak bergandingan dengan beliau.Tapi Kak Lina cover sebaiknya supaya tak nampak nebes tu hihi..Beliau sangatlah baik & plan macam2 untuk parodi ni..So awak dah tgk belum Parodi Meletop kat youtube Meletop? Siapa dah tengok 👋🏻 sikit.. . Make Up & Hair : @acuuu_84

A post shared by Shiha Zikir (@shihazikir) on

“Doakan Kak Lina Apom dapat berjaya macam orang sebelah Kak Lina ni… time ni Tuhan je la tau betapa nevesnya nak bergandingan dengan beliau. Tapi Kak Lina cover sebaiknya supaya tak nampak nebes tu hihi…”

Akui khuatir ketika bergandingan dengan Jihan Muse namun dia cover sebaiknya kerana tidak ingin kelihatan begitu selain memuji bahawa selebriti terkenal itu sangat baik dan merancang macam-macam untuk parodi berkenaan.

 

“Beliau sangatlah baik & plan macam2 untuk parodi ni… so awak dah tengok belum Parodi Meletop kat Youtube Meletop? Siapa dah tengok…”

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen Jihan Muse juga puji Shiha Zikir yang padanya bahawa penyanyi itu sangat power.

Jihan Muse puji Shiha Zikir

Rata-rata turut memberikan respon baik buat parodi Meletop yang dilakukan oleh Shiha Zikir yang diakui memang lawak.
Jihan Muse puji penyanyi Shiha Zikir
Screenshot_119
Screenshot_120
Screenshot_121

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Shiha Zikir

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kau da selayaknya duduk depan…”- Jihan Muse ‘salute’, puji Shiha Zikir power!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*