“Upah 0rang R0sakkan Kakak…” Watak Jah4t Ain Edruce Dalam Camelia Bikln Pan4s Hati

Baru memasuki episod ketiga, nampak drama bertajuk Camelia bersiaran di slot Samarinda TV3 kini sudah mula trending dan mula mendapat perhatian peminat drama Melayu.

Berkisar mengenai perpec4han sebuah keluarga, antara watak yang kini menjadi perhatian adalah karakter ant4gonis iaitu, Marina yang dilakonkan oleh Ain Edruce.

Baru minggu pertama, sudah dapat dilihat plot konfl1k yang memaparkan sifat cembvru Marina terhadap kakaknya, Mariam yang dibawa oleh Diana Danielle, sehingga mengupah orang mer0gol kakaknya sendiri.

Kejahatan Marina dalam setiap plot semakin kelihatan, apabila ada babak yang memaparkan abangnya Malik, lakonan Saharul Ridzwan, ditudvh sebagai per0gol selepas dia mengetahui bahawa Marina yang mengupah Leman untuk memp3rkosa Mariam.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Marina punya perangai ni bukan perangai manusia dah ni! 😤😤😤 Boleh tahan juga perangai dia lastik bubur nasi tu yer • Drama bersiri #camelia Lakonan: @dianadanielleb @ainedruce @saharulridzwan @hafidz.roshdi @itsaidilaziz @lisdawati15 Dan ramai lagi! Arahan : @eoonshuhaini • #camelia | ISNIN-KHAMIS | 10 MALAM | #samarinda • #dramasangat #dssquad #officialdramasangat #jeritanmariampesonacamelia #tv3malaysia

A post shared by TV3 | NTV7 | TV9 Drama Squad (@dramasangat) on

Demi menutup rahsianya, Marina telah memvkul Malik sehingga lvmpuh, namun dia mula ris4u apabila Malik sudah boleh bercakap. Marina sanggup men1pu sudah terl4njur dengan Leman, semata-mata mahu berkahwin dan pergi ke Kuala Lumpur.

 

Antara babak mencvri perhatian apabila Marina mengaku men1pu hanya untuk berkahwin dan menjadi punc4 neneknya men1nggal, telah membuatkan ibu berasa amat kec3wa sehingga sanggup menyvmpahnya.

Lakonan mantap yang diberikan Ain Edruce cukup terk3san di hati penonton, meskipun baru tiga episod ditayangkan. Karakter j4hat yang dibawanya sangat menjadi.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Drama SangatKakiDramaTV & tv3 malaysia official

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Upah 0rang R0sakkan Kakak…” Watak Jah4t Ain Edruce Dalam Camelia Bikln Pan4s Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*