Tular Video Pengantin Lelaki Terpegang Tangan Pengapit Waktu Berarak Buat Netizen Terhibur

Baru-baru ini viral video seorang pengantin lelaki memegang tangan pengapitnya yang ternyata telah menarik perhatian ramai orang

Menerusi rakaman singkat berdurasi hanya 25 saat yang dikongsikan @sufeahani_izzan di laman Twitter, dapat dilihat pengantin lelaki itu secara tidak sengaja memegang tangan pengapit lelakinya yang berdiri di sebelah kanan.

Dia hanya menyedari perbuatannya itu setelah ditegur seorang wanita. Tatkala teguran itu, bukan hanya pengantin lelaki terkejut bahkan pengantin perempuan yang berdiri di sebelah kanan turut tertawa dengan gelagat suaminya itu.

Lihat video penuh di bawah:

Menerusi MStar, pengantin lelaki, Faris Akmal Faisal, menjelaskan aksi berpegangan tangan dengan pengapit lelakinya itu berlaku secara spontan disebabkan perasaan gemvruh

“Sebelum ins1den itu, saya dan isteri dijunjung atas kerusi dan diarak beramai-ramai mengikut adat tempatan. Risau juga tak seimbang kalau saya ini berat sangat.

“Masa itu macam-macam dalam fikiran, sudahlah nervous jadi pengantin. Bila gemvruh itu memang rasa nak selamat, saya sampai terpegang tangan pengantin lelaki,” ujarnya.

Bukan itu sahaja, Faris turut menyatakan perasaan gemvruhnya juga hadir ekoran tidak percaya dapat mengahwini gadis pilihannya, Nur Radhiah Rahmat yang dikenalinya lebih setahun lalu.

“Sepanjang perkenalan, saya tak pernah pegang tangan dia (isteri). Jadi mula-mula itu rasa janggal dan gemvruh bila nak pegang tangan dia.

“Saya juga sebenarnya tak percaya dapat kahwin dengan dia lebih awal, sepatutnya beberapa tahun lagi ikut perancangan tetapi bapa mentua mencadangkan lebih elok sekiranya ia dipercepatkan,” tambahnya lagi.

Meninjau ke ruangan reply kepada tweet tersebut, rata-rata warganet terhibur melihat video singkat ini

Ramai yang memahami perasaan gemvruh yang dihadapi pengantin lelaki berkenaan. Malahan terdapat juga yang berseloroh menyatakan mujur dia terpegang tangan pengapit lelaki dan bukan pengapit perempuan.

Meskipun begitu terdapat juga komen negatif dari beberapa warganet yang mula menvduh mereka berdua mempunyai hubungan s0ngsang. Perkara ini ditolak pengantin lelaki yang menyatakan dia bersama pengapitnya itu merupakan sahabat baik semenjak di sekolah menengah lagi.

Jangan main tuduh-tuduh. Fitnah namanya itu.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Says Seismik via soyalemon

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tular Video Pengantin Lelaki Terpegang Tangan Pengapit Waktu Berarak Buat Netizen Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*