Zizan Belanja F0to Lama Buat Ramai ‘Terkejvt’

Memiliki 6.8 juta pengikut di Instagram, baru-baru ini pelakon, penyanyi dan pelawak, Zizan belanja foto lama menerusi laman sosial miliknya itu. Perkongsian tersebut telah meraih perhatian ramai.

Selebriti yang cukup terkenal dengan bakat nyanyian dan lawaknya yang bersahaja ini sekali lagi membuatkan pengikutnya di Instagram terkejut selepas berkongsikan foto di zaman mudanya.

Zizan Razak

Menerusi ruangan kapsyen Zizan menulis pengganti Ayie, vokalis kumpulan Floor 88 telah ditemui. Sebelum ini kumpulan tersebut mencari pengganti vokalis utama sementara menggantikan Ayie atas faktor kesihatan.

Ayie Floor 88

Dalam tulisannya lagi, namun bila digantikan dengan individu dalam foto tersebut kumpulan itu akan bertukar menjadi Basement 88.

Berikut adalah foto yang dimuatnaik oleh Zizan 12 jam yang lalu:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pengganti @ayieelhamf88 sudah ditemui. Penyanyi baru ini dikenali sebagai Ayam.Dan mungkin juga nama kumpulan Floor 88 akan ditukar nama kepada Basement 88 ini supaya tidak mengelirukan peminat. Dan Basement 88 sekarang sedang sibuk merakam lagu baru mereka yang berjudul “setan hutang aku bila nak bayar anat..??!!” Dan diharap semua peminat sabar menanti kemunculan kumpulan berbakat besar ini. #basement88 #floor88

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on

Perkongsiannya ini telah meraih lebih 268 ribu likes. Rata-rata netizen dan rakan selebriti meninggalkan reaksi mereka mengenai foto lama Zizan yang dikongsikannya ini di ruangan komen seperti berikut:

“Ya Allah”

“Ini lucuuuu”

“Hahhahah sapa hati post gamba ni!”

“Mop lantai era 80an ke ghane ni bohhh”

Malah perkongsiannya ini juga turut menarik perhatian Ayie sendiri dan ada netizen yang turut bersetuju raut wajah Zizan ketika ini hampir sama dengan penyanyi itu.

“Lau sekali pandang memang gaya Ayie…2x pandang baru perasan Zizan Razak hahaha”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Zizan Razak / ayieelhamf88 via kl press

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Zizan Belanja F0to Lama Buat Ramai ‘Terkejvt’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*