Tind4kan lelaki ini menyentuh h4ti ramai orang bila ibu kucing mer4yu minta s3lamatkan anaknya

Kucing merupakan antara haiwan yang menjadi peliharaan sesetengah individu di rumah. Sifat manja dan tidak t4kut dengan manusia membuatkan haiwan comel ini disenangi tinggal dalam persekitaran orang awam.

Namun, bukan semua kucing bernasib baik dijaga dan disayangi serta tinggal di tempat yang selesa. Ada sesetengah individu bersikap kejam dengan membuang sahaja haiwan tersebut apabila mulai tidak menyenangi kehadiran mereka di rumah.

Beritahu dalam tong sampah ada anaknya

Menerusi satu perkongsian daripada laman Facebook HOPE iaitu satu organisasi bukan kerajaan yang menyelamatkan haiwan-haiwan terbiar telah memuat naik gambar-gambar pilv seekor ibu kucing dan anak-anaknya.

Ibu kucing itu ditemui oleh seorang pemuda semasa Tahun Baru Cina dan haiwan tersebut seakan meminta tolong menyelamatkan anak-anaknya yang berada dalam tong sampah.

Ada dua ekor anak kucing baru lahir

Kucing2 tu dah selamat

Pemuda tersebut tanpa berlengah telah menuang sampah-sarap didalam tong tersebut keluar dan ternyata terdapat dua ekor anak kucing yang masih bertali pusat dalam nya.

Tanpa berlengah dia terus mendapatkan anak-anak kucing itu dan merawatnya serta menempatkan kucing tersebut di tempat yang lebih selesa.

Semoga makin ramai ada kasih sayang terhadap haiwan macam pemuda ini

Oleh hal yang demikian, perkongsian yang dibuat oleh lelaki tersebut telah mendapat maklum balas yang positif oleh warganet.

Rata-rata daripada mereka mengucapkan terima kasih kepada pemuda itu dan berharap agar kebaikan yang ditunjukkan akan dibalas suatu hari nanti.

Terima kasih selamatkan anak kucing

Sebak pulak bila baca

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: OMM via Vaniladaily

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tind4kan lelaki ini menyentuh h4ti ramai orang bila ibu kucing mer4yu minta s3lamatkan anaknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*