B4yi P0sitif K0r0naVrus Dikvarantin, Bapa Mnangis Lihat Anak Disebalik Cermin

Satu demi satu cerita sedih disebalik w4bak yang sedang mel4nda wuhan, China ketika ini. Pertambahan pes4kit yang terkena w4bak K0ronavrus dilihat semakin kr0nik kerana beberapa daerah dinegara China mulai mengumumkan perintah berkuvrung  kepada penduduknya.

Dipis4hkan dengan dinding kaca

W4bak yang meny3rang pula tidak mengira sesiapapun termasuklah b@yi dan juga orang dewasa. Pes4kit-pes4kit yang p0sitif telah ditempatkan di h0spital untuk mendapatkan raw4tan.

Dalam pada kegusaran pertambahan jumlah kem4tian akibat w4bak ini, satu vide0 mengenai seorang bapa yang mnangis melihat anaknya disebalik dinding kaca kerana tidak mampu menyentuh b@yi itu ekoran disahkan p0sitif k0r0navrus.

Mnangis depan anak

Lelaki itu yang lengkap menutup kepala dan mulut hanya memegang dinding kaca sambil cuba memeIuk anaknya namun terhaIang. Situasi seb4k tersebut dikongsikan oleh satu pemilik akaun twitter.

Walaupun video tersebut tidak dapat dipastikan kesahihan sepenuhnya, namun dapat kita lihat betapa p1lunya hati seorang bapa hanya mampu mampu melihat anaknya disebalik dari dinding kaca bilik kuar4antin kerana w4bak yang meIanda.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: DEDAHMEDIA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "B4yi P0sitif K0r0naVrus Dikvarantin, Bapa Mnangis Lihat Anak Disebalik Cermin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*