Manjanya Keisha dengan Amy Search.. Kena Sak4t dengan Abi cari Atok minta pujuk!

Siapa tak kenal dengan selebriti Nabila Huda iaitu anak perempuan kepada penyanyi r0ck, Amy Search. Selain bakat dalam lakonan Nabila Huda jua turut mewarisi bakat bapanya dalam nyanyian dan mempunyai suara yang merdu malah mereka pernah berduet bersama dalam beberapa persembahan nyayian.

Nabila Huda mempunyai seorang anak perempuan bernama Keisha Laila dan sering memuat naik video di youtube dan instagram miliknya mengenai kehidupan mereka sekeluarga.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The Suhaimi’s 😍

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu) on


Video yang di muat naik oleh Nabila Huda di Y0utube nya baru-baru ini turut mendapat perhatian netizen dimana dia dan suami menyakat anak mereka Keisha sehingga menangis dan merajuk lalu mencari atuknya yang sedang tidur untuk mengadu. Manja betul cucu atuk ni.

Malah turut mencuri perhatian apabila atuknya, Amy Search memujuk Keisha dengan penuh kasih sayang dan secara tidak langsung menampakkan sisi lain dalam dirinya sebagai datuk yang penyayang selain dikenali sebagai ‘r0cker’.

“Sana sana kaunter pertanyaan dekat sana” suruh ayah kepada Keisha. Sungguh lucu melihat kelagat pergaduhan Keisha dan Abi kan. 

Komen netizen ;

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Instagram Nabila Huda

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Manjanya Keisha dengan Amy Search.. Kena Sak4t dengan Abi cari Atok minta pujuk!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*