Tak sabar nak kahwin sebab nak ank comel. Tak sangka ini Reaksi warganet lepas Intan Najuwa muat naik foto dengan bayi di Tanah Suci.

Baru-baru ini, pelakon Intan Najuwa ada memuat naik beberapa rakaman video di akaun Instagram miliknya. Difahamkan, Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abdul Wahid berada di tanah suci Mekah untuk menunaikan ibadah umrah bersama keluarga.

Bintang drama bersiri Setelah Ku Dimiliki itu pada masa sama turut berkongsi momen bersama si cilik yang sangat comel. Dalam pada itu, Intan meminta peminat untuk mendoakan buat dirinya agar cepat mendirikan rumah tangga. “Doakan saya cepat kahwin, nak baby comel camni. Eh,” tulisnya. Lalu, perkongsian bintang berusia 23 tahun itu mendapat perhatian daripada peminat.

Dalam pada itu, rata-rata peminat memuji sikap mesra Intan bersama kanak-kanak berkenaan. Pada tahun lalu, Intan telah mengikat tali pertunangan bersama seorang usahawan, Razrul Anwar Rusli pada 18 Ogos lalu bersempena dengan hari jadinya.

Sumber : MH

Kalini Intan Tak Diamkan Diri Terus Bagi Respon Padu. Warganet Memperlek3hkan Niat Intan Najuwa Yang Sedang Mengerjakan Ibadah Umrah.

Intan membid4s komen warganet yang mempersoalkan niatnya ketika berada di tanah suci mengerjakan umrah. TIND4KAN selebriti Intan Najuwa berkongsi foto sedang menunaikan ibadah umrah di laman Instagram mengundang komen neg4tif warganet.

Terdapat warganet yang mempersoalkan niat sebenar Intan mengerjakan ibadah umrah itu apabila dia memuat naik gambar di sebuah lokasi di Makkah. Tidak senang dengan komen itu, Intan menegur warganet berkenaan kerana dianggap keterl4luan dan meminta mereka berfikiran positif serta membersihkan hati.

“Bergantung niat awak, saya jarang balas komen orang tapi kamu berdua dah melampau. Fikir yang baik-baik boleh kan? Hati jangan bvsuk sangat. “Niat saya, saya sendiri tahu, antara saya dengan Allah, awak berdua diam sahaja dan bersihkan hati yang bvsuk tu!

Perkongsian Intan di laman Instagram pada Selasa. “Dua orang ni buat saya ses4k nafas sekejap. Dia boleh pertikaikan niat kita dekat sini. Eh, aku t4mpar sekejap lagi baru tahu! Mana laki depa (mereka) ni, ajar sikit,” katanya. Pelakon drama Setelah Ku Dimiliki ini membalas komen

yang ditinggalkan pengikutnya itu menerusi ruangan Instastory. “Niat saya, saya sendiri tahu, antara saya dengan Allah, awak berdua diam sahaja!”- INTAN NAJUWA, PELAKON. Dia turut memuat naik paparan skrin komen yang ditulis oleh warganet tersebut.

“Ada eh posing macam ni dekat Jabal Uhud. Tak tahulah niat dia apa kat sana,” tulis warganet. Pada Ahad, Intan atau nama sebenar Intan Najuwa Abdul Wahid, 23, berlepas ke Kota Makkah bagi mengerjakan ibadah umrah bersama keluarga.

Sumber mstar

“Saya tidak mudah dipegang-pegang” – Intan Najuwa tahu jaga batas, minta netizen henti lag4kan hubungan dengan tunang

Intan memberitahu tunangnya memahami kerjanya sebagai pelakon dan mengambil krit1kan warganet secara p0sitif. Selebriti Intan Najuwa tidak berniat untuk menimbulkan kontr0versi selepas foto mesra bersama pelakon Zul Ariffin menerima krit1kan warganet.

Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abdul Wahid, 22, berkata, dia masih tahu menjaga batasan dan mempunyai limit tertentu dengan pelakon-pelakon lelaki gandingannya. Malah, tind4kannya memuat naik gambar hanya sebagai mempromosi drama Setelahku Dimiliki yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

“Saya tahu kerja saya macam mana, di sebalik penggambaran macam mana. Kami hanya memainkan watak masing-masing dan gambar yang dimuat naik adalah sebahagian daripada watak yang saya mainkan. “Saya bukan nak cakap yang saya boleh dipegang-pegang oleh semua pelakon lelaki.

Saya tahu limit saya macam mana. We still have the limit, we have the border,” katanya ketika dihubungi mStar. Intan Najuwa mengulas foto mesra yang memperlihatkan Zul Ariffin meletakkan tangan di pahanya sehingga menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan warganet.

Intan Najuwa tidak terkesan dengan krit1kan warganet yang cuba melag4-lag4kan hubungan dia dan tunang. Bagaimanapun, Intan, 22, memberitahu tidak terkesan dengan kr10tikan warganet biarpun cuba untuk mel4ga-lag4kan hubungan dia dengan tunangnya menerusi ruangan komen di Instagram.

“Drama ni untuk menghiburkan semua orang, tak ada kena mengena dengan tunang saya. “Semua yang saya lakukan telah mendapat persetujuan daripada semua pihak. Keluarga dan tunang saya okay. “Yang menjadi masalah sekarang ni hanyalah komen-komen warganet yang cuba lag4-lag4kan hubungan saya dan tunang,” ujarnya.

“Semua yang saya lakukan telah mendapat persetujuan daripada semua pihak. Keluarga dan tunang saya okay.”- INTAN NAJUWA, Pelakon. Rata-rata warganet mempersoalkan perlakuan Intan sebagai tunangan orang dan mengec4m tind4kannya memuat naik foto tersebut di platform media sosial, Instagram.

Segelintir warganet berpendapat pelakon itu tidak menjaga hati dan perasaan tunangnya kerana bergambar mesra dengan lelaki lain. “Untungnya berlakon. Boleh bercuti, boleh naik bot, boleh angkat-angkat, boleh pegang-pegang. “Rapat betul tunang tak jealous ke?” tulis beberapa netizen.

Komen-komen warganet yang mempersoalkan tind4kan Intan selaku tunangan orang. Terdahulu, Intan dikritik susulan memuat naik gambar didukung pasangan gandingannya dalam drama Tuan Danial iaitu Idris Khan. Beberapa keping foto Intan didukung Idris yang dikongsi

untuk mempromosi sebuah drama mengundang kritikan warganet yang menganggap aksi tersebut keterlaluan. Intan bertunang dengan Razrul Anwar Rusli, 38, pada 18 Ogos lalu di Thistle Hotel, Johor Bahru.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : EmpireMediaNetwork

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tak sabar nak kahwin sebab nak ank comel. Tak sangka ini Reaksi warganet lepas Intan Najuwa muat naik foto dengan bayi di Tanah Suci."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*