Perkongsian ayat terakhir Abam Bocey ini seperti tanda dia akan ‘pergi, adakah ianya kebetulan atau memang petanda?

Satu Malaysia digegarkan dengan pemergian pelawak Abam Bocey pada hari Isnin ini. Tanpa menunjukkan tanda-tanda s4kit teruk, pelawak Abam Bocik dilaporkan m3ninggal dunia pada pagi Isnin. Berita s3dih itu disahkan oleh adik 4rwah kepada Astro Gempak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @syedaliputeh 163K ACC HACKED (@aliputeh89) on

Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mohktar bin Syed Mohd Redzuan menghembuskan nafas terakhir di kediamannya di Gombak pada pagi Isnin.

Menurut adik arwah, Ali kepada Astro Gempak, dia dihubungi oleh isteri Abam memaklumkan abangnya tidak sedarkan diri.

Isteri Abam hubungi saya dan beritahu abang saya tidak sedarkan diri. Saya bergegas ke kediaman Abam dan ya dia sudah tidak bernafas.

Isteri Abam, Hidayah turut mengesahkan berita sedih tersebut sambil memaklumkan suaminya itu hanya mengadu tidak sihat beberapa hari lalu.

Beberapa hari lepas dia demam dan mengadu sakit kepala. Tapi bila diajak ke hospital dia tak mahu. Katanya hanya d3mam dan s4kit kepala biasa. Tapi pagi tadi saya kejutkan untuk solat Subuh, namun dia tiada tindak balas daripada dia.

Netizen mula meninggalkan komen pada status Abam Bocey dalam instagram. Rata menyatakan Abam seperti sudah tahu apa yang akan terjadi.

Adakah benar Abam Bocey seolah olah tahu umur tidak panjang? Wallahualam .. Sebaiknya kita yang masih hidup, sedekahkan doa untuk 4rwah.

4rwah meninggalkan seorang anak Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey yang baru berusia 5 bulan. Salam takziah kepada isteri dan keluarga Abam Bocey.

 

Kredit: EE  sohor

Pesanan kepada semua, jaga lah aib arwah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: VanilaDaily

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Perkongsian ayat terakhir Abam Bocey ini seperti tanda dia akan ‘pergi, adakah ianya kebetulan atau memang petanda?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*