“Kenapa mesti kau kurang 4jar dengan aku” Diva AA anggap juara AJL34 bi4dap

Dinobatkan sebagai juara AJL 34 menerusi lagunya Sumpah beberapa hari lepas, Naim Daniel sebelum ini ada menzahirkan rasa terkilan apabila kemenangannya itu dipertikaikan oleh pengacara Azwan Ali yang lebih mesra dengan gelaran Diva AA itu.

Menerusi Twitter, Naim Daniel luahkan kekec3waannya terhadap pengacara lagenda yang pernah mengendalikan anugerah berprestij itu beberapa tahun sebelum ini.

Sayalah “JAD4H” yang support Uncle Azwan ketika PRU 14 pada tahun sudah. – Naim Daniel

Disebabkan itu, Diva AA ada buat sidang media untuk tampil memberikan respon terhadap isvnya dengan penyanyi dan pelakon ini.

Diva AA mengaku yang dia dah block Naim Daniel, malah disebabkan itu juga Diva AA mend4kwa bahawa Naim Daniel ini kurang 4jar dengannya. Video itu telah dikongsikan oleh Naim Daniel sendiri menerusi laman IG miliknya.

Kenapa mesti kau kena kurang 4jar dengan aku – Azwan Ali

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam Uncle Azwan, terima kasih atas pencerahan ini, tak mengapa jika Uncle Azwan kurang senang dengan lagu “ sumpah “ dari saya. Saya baru sahaja release lagu baru bertajuk “ SEMBAH “ . Harap uncle boleh dengar dan terima, insyaallah. Moga yang baik-baik untuk Uncle Azwan. Allahumma Aamiin. #sembahxnaim

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

Perkongsian yang dimuat naik semula oleh netizen di Twitter telah mengundang kemarahan oprang ramai. Rata-rata tak suka dengan kenyataan Diva AA, bagi mereka cara Diva AA menyatakan pendapatnya terhadap Naim itu agak k4sar dan bagi netizen, tidak ada apa yang disifatkan sebagai kurang 4jar dalam respon Naim itu.

Orang cakap baik dengan kau, kau kata kurang 4jar – Netizen

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kenapa mesti kau kurang 4jar dengan aku” Diva AA anggap juara AJL34 bi4dap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*