Lebih 700k tontonan, video dikongsi Fad Bocey berlatarkan lagu Abam buat netizen s3bak!

Sudah diketahui ramai, perginya 4llahyarham Syed Umar Mokhtar bin Syed Redzuan atau lebih mesra dengan panggilan Abam Bocey meninggalkan kesan yang mendalam buat ramai.

Walau bagaimanapun, antara yang paling s3dih dan terkejut dengan kehil4ngan pelawak ini adalah dua rakan yang sangat akrab lebih sebagai rakan namun sudah seperti adik-beradik iaitu Fad dan Achey.

Sebelum ini, mereka jugalah yang mengesahkan pemergian Abam Bocey menerusi laman sosial Instagram dan dapat dilihat, Fad mahupun Achey sangat sedih.

Namun begitu, Fad dikatakan lebih merasa terkilan kerana berada jauh iaitu di Jepun ketika pemerg1an Abam Bocey pada pagi Isnin. Semalam, Fad telah dilaporkan pulang dengan selamat dan disambut Achey.

Terbaru, Fad ada berkongsikan satu rakaman video yang meraih perhatian ramai dan sehingga kini lebih 700 ribu tontonan yang menyaksikan Achey dan Fad bersama-sama menziarahi dan pergi ke tanah perkuburan bagi melihat pusara Abam.

Berlatarkan lagu Abam berjudul Sikasih

Membuatkan ramai merasa sebak, video terbaru dikongsikan menggunakan lagu Abam berjudul Sikasih sebagai latar sekaligus mereka juga menangis lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey) on

“Sedihnya tiap hari nangis tengok korang”

“Sebak tengok ni… lagi-lagi dengar lagu Abam”

Terdahulu, Fad bersama ahli keluarga berada di Jepun ketika menerima perkhabaran mengenai perg1nya Abam Bocey pada Isnin. Namun begitu, melihat dia bersama Achey dapat bersama pergi melihat pusara Abam membuatkan netizen terus mendoakan mereka agar sentiasa kuat.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Fad Bocey

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lebih 700k tontonan, video dikongsi Fad Bocey berlatarkan lagu Abam buat netizen s3bak!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*