Raw4tan Ini Punca Ashraf Sinclair Meningg4l D4nia?

Awal pagi ini, industri hiburan dikejutkan dengan pemergian aktor Malaysia yang mencipta nama di Indonesia, Ashraf Sinclair, 40 pagi tadi akibat ser4ngan jantung di Jakarta, Indonesia.

Pengikut Tertanya 

Menerusi laporan berita pemergian suami kepada pelakon dan penyanyi popular Indonesia, Bunga Citra Lestari atau BCL itu disahkan oleh pengurus BCL, Doddy . Difahamkan Ashraf menghembuskan n4fas terakhir kira-kira 4 pagi tadi.

 

Biarpun punca kem4tian aktor ini dikhabarkan sebagai serangan jantung, namun menerusi dalam posting yang dimuatnaik oleh Allahyarham sebelum ini, rata-rata pengikutnya mengaitkan ianya dengan sebuah raw4tan yang dilakukan Ashraf.

20,000 Tekan Tubi Dalam Masa 30 Minit

Dalam posting yang dimuatnaik 4 hari yang lalu, Allahyarham telah berkongsi sebuah raw4tan yang digabungkan dengan rutin senamannya yang mana mampu membuatkan seseorang itu melakukan senaman bangun tubi(sit-up) sebanyak 20,000 dalam masa 30 minit. Difahamkan raw4tan tersebut adalah bagi mendapatkan bentuk perut yang ideal serta membuang lemak yang tidak diingini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Can you do 20,000 sit-ups in 30 minutes? @BlinkBeautyJkt Clinic, you can! I compliment my work out & healthy diet with #EMSCULPT #MUSCLE building treatment!💪 #SIXPACK perfection! . #EMSCULPT is the latest technology which strengthens muscles whilst reducing fat! Especially for the belly & glutes! . I combine this treatment with my GYM routine! . 💪 Builds Muscle 🔥 Burns Fat ✅ 20,000 Sit-ups / Squats in 30mins . What are you all waiting for!? Contact @BlinkBeautyJkt Clinic now! +6282311786390 . #blinkmen #blinkbeautyjkt #emsculpt #emsculptjkt #Sculpsurejakarta #sculpsureindonesia #coolsculpting #coolsculptingjakarta #coolsculptingindonesia #coolsculpting #coolsculptingjakartaselatan #facialjakarta #laserclinicjakarta #skincare #indonesiatatler #tatlerindonesia #prestigeindonesia #klinikkecantikanjakartaselatan #beautyclinicjakarta #aestheticjakarta #jakartaaesthetic #slimmingjakarta #clinickecantikanjakarta #perwatanwajah #klinikestetika #klinikestetikajakartaselatan #silkpeel #beautytreatmentjakarta

A post shared by Ashraf Sinclair Official (@ashrafsinclair) on

Sejak berita mengenai pemerg1an Allahy4rham dimaklumkan awal pagi ini, ramai yang tertanya apakah benar ianya berpunca dari raw4tan tersebut.

Dalam perkembangan lain, jen4zah masih ditempatkan di hospital sementara pihak keluarga akan mengumumkan lokasi pengebumian tidak lama lagi. Ashraf telah berkahwin dengan BCL pada 8 November 2008 di Masjid Al Bina Senayan, Jakarta dan dikurniakan seorang anak lelaki yang baru berusia 10 tahun, Noah Aidan Sinclair.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Manhatten steam

A post shared by Ashraf Sinclair Official (@ashrafsinclair) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Murai

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Raw4tan Ini Punca Ashraf Sinclair Meningg4l D4nia?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*