Minta mandi jam 2 pagi, Ali Puteh kngsi kisah tentang arw4h Abam di Meletop

Pada Isnin minggu lalu, berita pemerg1an pelawak popular Allahyarham Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Ridzuan atau lebih mesra disapa sebagai Abam Bocey sangat mengeejutkan ramai pihak.

Apatah lagi rakan terdekatnya yang turut terkejut dan merasa kehil4ngan Abam Bocey sehinggakan ramai selebriti terkenal tidak kira penyanyi mahupun pelakon atau pelawak berkongsikan kisah mereka bersama.

Ali di Meletop kongsi kisah Abam

Walau bagaimanapun, yang dapat dilihat juga betapa sedihnya Fad dan Achey apabila kehilangan salah seorang anggota kumpulan mereka itu yang difahamkan mula bersama sejak tahun 2012.

Bukan hanya mereka saja terkesan malah adiknya yang juga merupakan pelawak terkenal, Ali Puteh turut merasakan kehil4ngan.

Namun begitu, terbaru setelah lebih seminggu pemerg1an Abam Bocey, mereka bertiga telah dijemput ke rancangan Meletop semalam dan berkongsikan kenangan terindah mereka bersama.

Screenshot_51

Selain Fad dan Achey mengungkapkan tentang Abam, kisah dikongsikan Ali Puteh juga membuatkan Nabil Ahmad sebagai pengacara turut rasa sayu.

Ujar adik kepada pelawak popular itu, mereka pernah berjanji untuk tidak terlalu berkongsikan bahawa mereka adik-beradik, ekoran ingin mengelak sebarang masalah yang akan berlaku.

84155858_1061206650911350_1028154851686017866_n
Ali Puteh bersama abangnya, Abam Bocey

Ali Puteh kongsi kisah Abam di Meletop

Ali juga mengatakan ada satu perangai ‘pelik’ seminggu sebelum perginya Abam dimana dia memberitahu agar mak mereka duduk bersama Ali. Abam juga memberitahu jiwanya kosong dan merasa tenang.

Pada Ahad sebelum perginya Abam pada pagi Isnin, Abam menelefon maknya kerana tidak dapat ikut untuk menemani maknya berubat kerana s4kit.

Ujarnya lagi, dia bertanyakan isteri Abam apa yang berlaku pada malam berkenaan, isterinya memberitahu Abam meminta untuk mandi pada jam 2 pagi selain kukunya semua dip0tong.

Achey juga menjelaskan tindakannya berkongsikan posting mengenai Abam Bocey dimana dia mengharapkan orang ramai yang melihat posting berkenaan agar mendoakan sahabatnya itu.

Ternyata, perkongsian daripada Fad, Achey dan Ali Puteh di rancangan Meletop mendapat perhatian ramai dan ada juga yang akui terkejut selain rata-rata berterusan mendoakan arw4h Abam Bocey.

VIDEO :

Sumber: Youtube Meletop

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Slamber Media

Sumber : HCL

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Minta mandi jam 2 pagi, Ali Puteh kngsi kisah tentang arw4h Abam di Meletop"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*