Selesai je pengebvmian, Ini kata2 sayu Bapa Ashraf Kepada BCL

JAKARTA: Ucapan ayah kepada Allahy4arham Ashraf Sinclair, Mohamed Anthony John Sinclair sejurus berakhi1r pengebum1ian anaknya itu benar-benar menyentvuh hati1, lapor portal Kompas.

Mewakili keluarganya, Mohammed berterima kasih kepada semua yang hadir memberi penghormatan terakhi1r kepada anaknya.

Dalam ucapan yang sama, Mohammed turut merakamkan penghargaan buat menantunya, Bunga Citra Lestari (BCL) yang pernah membina kehiduvpan sebagai isteri kepada Allahy4rham Ashraf.

“Terima kasih buat kalian semua yang hadir, begitu banyak orang di sini. Bunga (BCL) terima kasih telah mencintai anak saya,” ucap ayah Ashraf disambut dengan 3esakan Bunga.

Sebelum ucapan Mohammed, suasana pilu menyelebungi Tanah Perkuvburan San Diego Hills, Karawangan, Jawa Barat saat j3enazah Allahya4rham Ashraf disemadi1kan.

Tangi1san anak tunggal Allahy4rham Ashraf hasil perkahwinan dengan Bunga, Noah Aidan Sinclair turut meruntuvn hati kaum keluarga dan rakan-rakan yang menghadiri majlis pengebumi1an aktor berusia 40 tahun itu.

Ashraf menghembuvskan nafa4s terakhir pada awal pagi Selasa akibat se3rangan jantuvng.

Pemergi1an Ashraf ke negeri abadi mengejuvtkan seluruh peminat seni Malaysia dan Indonesia.

ASHRAF memang sudah ti1ada, tapi dia ada di sini,” kata bapa Allahy4arham Ashraf Sinclair, Mohamed Anthony John Sinclair sambil memegang kepala anak Ashraf dan Bunga Citra Lestari (BCL), Noah Aidan Sinclair, 10.

Mohamed Anthony berkata demikian ketika berucap selepas pengebumi1an Ashraf di tanah perkubvuran San Diego Hills, Karawang, Jawa Barat, hari ini.

Jen4azah selamat dikebumi1kan pada jam 4.47 petang waktu tempatan.

Sebaik Mohamed Anthony memulakan ucapannya, keluarga Ashraf dilihat menang1s.

Dalam pada itu, BCL yang berpakaian serba putih dan tudung putih dilihat tenang walaupun matanya keme3rahan dan berwajah se3mbab.

Walaupun dilihat cuba melemparkan senyuman, namun BCL tidak mampu menyembunyikan kesedi1hannya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : duniadanakhirat

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selesai je pengebvmian, Ini kata2 sayu Bapa Ashraf Kepada BCL"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*