“Tak dapat apa, harta mereka diambil…” – Rakan Terdekat Dedah Kemelut Ali & Balu Abam, Dah Jadi Kes Mahkamah?

Kem3lut isu  di antara Ali Puteh dan balu arw4h abangnya, Hidayah menjadi tanda tanya ramai netizen. Terdahulu, Ali telah menvduh Aliff Syukri sebagai punca berlakunya perg4duhan di antara keluarganya dan Hidayah. Aliff juga turut dic4bar untuk bersemuka dengannya serta keluarga.

Hidayah terp4ksa Grab, kereta ditarik

Melalui Facebook live, Hidayah telah menjawab soalan Aliff Syukri yang datang melawat di rumah keluarganya. Pendedahan Hidayah mengejutkan ramai pihak di mana menurutnya kereta telah ditarik pihak sana menyebabkan dia terp4ksa menaiki Grab untuk bawa anaknya, Hamzah ke klinik kerana dem4m.

 

Netizen kec4m Ali

Meskipun Aliff Syukri selalu disel4r kerana perkara-perkara yang tak senonoh tapi kali ini ramai juga yang berkata jika tidak kerana dia, tidak terdedahlah perkara sebenar yang dilalui Hidayah.

Memang ramai netizen yang sel4r Ali sebab mulutnya yang lanc4ng dan bi4dap lepas dia panggil kakak iparnya itu, ‘bin4tang‘ di Instagram (posting telah dipadam).

 

Rakan d4kwa balu Abam dan anak ditlndas

Melalui sebuah video di Youtube, seorang individu yang mengaku rapat dengan ahli keluarga terdekat balu Abam telah membuat pendedahan yang mengejuutkan.

Individu itu mend4kwa semua yang dikatakan Hidayah adalah benar serta semua harta miliknya telah diambil. Lebih mengejuutkan, kata-katanya menandakan seolah-olah isu kem3lut ini dah jadi k3s mahkamah.

Untuk pengetahuan semua, semua benda yang dikatakan Kak Dayah adalah betul. Mereka berdua tidak dapat apa-apa, harta mereka diambil.”

Aku nak explain panjang, benda ini masih dalam k3s di mahkamah.”

 

Boleh percaya ke?

Meskipun pendedahan itu sangat mengejutkan, namun beberapa netizen tidak terus mempercayai kata-katanya kerana boleh jadi fitn4h. Apatah lagi, individu tu tak guna gambar yang betul di profile. Kata mereka, kenyataan dia ini hanya merum1tkan keadaan yang memang dah kervh.

 

Betul juga kata netizen tu, benda macam ni mengervhkan keadaan. Biarlah urusan ini diselesaikan antara mereka…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: lobakmerah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak dapat apa, harta mereka diambil…” – Rakan Terdekat Dedah Kemelut Ali & Balu Abam, Dah Jadi Kes Mahkamah?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*