“Saya akan datang buat live permohonan maaf pada Ali Puteh dan keluarga!” – Aliff Syukri

SELEPAS menerima kecaman masyarakat gara-gara menjadi punca kem3lut pelawak Ali Puteh dan balu arwh Abam iaitu Nor Hidayah, usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri akhirnya membuat permohonan maaf secara terbuka.

Meskipun tidak mengetahui kesal4han yang dilakukan, Aliff berkata dia tidak mahu terus ditvduh menjadi penyeb4b hubungan keluarga Allahy4rham berpec4h bel4h.

“Saya memohon maaf kepada Ali Puteh dan Hidayah… saya tak ada kena mengena dalam hal mereka. Sump4h dari awal saya tak tahu isu membabitkan mereka sekeluarga.

“Tapi saya mal4s nak panjang-panjang, saya pun tak rasa bersal4h dalam hal ini sebab dia (Hidayah) yang bercerita dan saya hanya memberikan respon sahaja. Takkan orang nak bercerita kita buat tak tahu sahaja kan?

“Demi Allah tak ada niat… kalau tahu jadi macam ini, yang hanya akan meng4ibkan saya, baik tak buat!,” katanya kepada mStar.

Aliff ditemani peguam (kiri) dan penerbit program Terlajak Kasih (kanan).

Aliff Syukri ditemui semasa sidang media penjelasan berhubung penularan video temubualnya bersama balu arwh Abam, baru-baru ini.

Menerusi sidang media pada Jumaat lalu, Ali meminta Aliff bertaubat kerana telah memec4h bel4hkan silaturrahim antara ahli keluarga mereka.

Ini berikutan tindakan Aliff bertanyakan soalan sens1tif kepada Nor Hidayah berkenaan harta pusaka yang ditinggalkan arwh Abam.

 

Permintaan Ali yang mahu saya berjumpa tanpa buat live, saya tak dapat penuhi. Saya tetap akan live di laman dan tunjuk kepada pengikut!

DATUK SERI ALIFF SYUKRI

USAHAWAN KOSMETIK

Sementara itu, Aliff berkata dia bersedia bertemu Ali dan keluarga bagi menyelesaikan isu tersebut.

Bagaimanapun dia tetap dengan pendirian akan mengadakan siaran langsung di laman sosial semasa pertemuan mereka itu nanti.

“Saya bersedia berjumpa famili Ali termasuk ibunya… buat apa nak gadvh! Saya tak menyebelahi mana-mana pihak, saya mendengar kedua-duanya.

“Dalam hal ini saya meng4lah sajalah, apa masal4h mereka sedang lalui biarlah diselesaikan secara dalaman keluarga.

“Tapi permintaan Ali yang mahu saya berjumpa tanpa buat live, tak dapat saya penuhi. Saya seperti biasa akan tetap buat live dan tunjuk kepada pengikut,” katanya.

Dalam pada itu, Aliff mendedahkan dia sudah mendapatkan kebenaran Hidayah sebelum memuat naik rakaman tersebut di laman YouTube.

Malah, Hidayah juga meminta dia tidak memadam rakaman yang tular itu.

“Selepas menjadi kec0h, saya terus menghubungi Hidayah bertanyakan sama ada mahu dipadam atau tidak, tetapi dia sendiri yang kata tak perlu.

“Walaupun saya tahu 1001 cerita (apa yang diceritakan Hidayah mengenai keluarga) biarlah saya simpan sendiri. Apa yang ditayangkan itu hanya 10 peratus sahaja,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya akan datang buat live permohonan maaf pada Ali Puteh dan keluarga!” – Aliff Syukri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*