Ali Puteh Terima 700,000 Mesej Kec4man, Tak Boleh Tidur Malam “Saya Mimpi Bertemu Arw4h Abam”

GARA-GARA kontr0versi membabitkan dirinya dengan kakak ipar, Nor Hidayah, pelawak Ali Puteh, mendedahkan dia menerima lebih 700,000 mesej peribadi berbentuk kec4man di laman Instagram.

Menurut Ali, 31, dia terkejut dan tidak menyangka dalam sekelip mata orang ramai yang pada awalnya menghantar mesej memuji sikap arw4h Abam berubah memb3nci dirinya.

“Selepas Abam meningg4l, ramai yang hantar mesej memuji sikap Abam tapi beberapa hari selepas itu ianya berubah sama sekali.

“Saya dan keluarga dihi1na teruk dan maruah kami dia1ibkan, kec4man dilemparkan netizen kepada kami sekeluarga sangat hebat dan saya menerima lebih 700,000 mesej kec4man dan m4kian.

“Setelah saya mengadakan sidang media baru-baru ini menjelaskan cerita sebenar, saya terima lebih 90,000 mesej peribadi yang minta maaf, tapi sayang akaun itu pun sudah digod4m!,” katanya

Gambar kenangan Abam bersama ibu dan isteri, Nor Hidayah.

“Abam ceria dan senyum saja dalam mimpi itu, saya memelvknya untuk melepaskan rindu. Alhamdulillah! Dia nampak bahagia!,” katanya.

Sebelum itu, kisah keluarga menjadi perhatian ramai selepas usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri menyiarkan temubual bersama balu Abam, Nor Hidayah secara langsung di laman Facebook.

Dalam temu bual itu, usahawan tersebut menyentuh isu sensi1tif berkaitan harta pus4ka yang ditingg4lkan Abam.

Situasi tersebut mencetuskan perbal4han dua keluarga.

Abam meningg4l dunia pada 10 Februari lalu akibat dem4m panas.

Allahy4rham meningg4lkan seorang balu Nor Hidayah dan seorang anak lelaki Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey berusia lapan bulan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ali Puteh Terima 700,000 Mesej Kec4man, Tak Boleh Tidur Malam “Saya Mimpi Bertemu Arw4h Abam”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*