“Bayi Belum Lahir Lagi Sudah Menerima Kec4man”, – Netizen Doa Kegugvran, Perasaan Eyra Hazali Terg4nggu

Aktres Eyra Hazali mendedahkan mendapat respon neg4tif daripada netizen selepas berkongsi berita keham1lan kepada umum.

Kata Eyra, terdapat segelintir manusia yang sanggup mendoakan supaya kandungannya gugvr. 

“Tujuan umum keham1lan kerana mahu berita gembira ini keluar daripada mulut saya, bukannya orang lain. Tak sangka pula pengumuman ini mendapat maklum balas neg4tif.

“Ada yang tak suka hingga mendoakan perkara tak baik terhadap kandvngan. Kalau saya ceritakan semuanya, mesti ramai yang terkejut.

“Antara komen yang paling tervk diterima selepas membuat pengumuman keham1lan adalah ada yang menganggap saya terlalu gembira dan akan gugvr tak lama lagi,” katanya kepada Gempak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Semua okay ke tu? 🥰

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali) on

Eyra telah ditemui ketika majlis tayangan perdana filem Ratu Kala Jengking: Puteri Keranda di mmCineplexes, e-Curve, Damansara.    

Dalam pada itu, pelantun utama drama Mr Grey akui perasaannya agak terganggv dengan komen-komen yang ditinggalkan di media sosial.

“Kasihan bayi saya, belum lahir lagi sudah menerima kec4man netizen. Tak dinafikan, em0si saya terganggv apabila membaca komen tetapi saya tak balas. 

“Malas nak layan dan saya biarkan sahaja. Lebih baik saya fokus kepada kehamil4n saya.

“Selalunya Haziq akan baca komen terlebih dahulu, selepas saya bangun tidur. Mana-mana komen tidak sesuai dan berunsur negatif, dia akan sekat sebelum saya baca. 

“Walhal, saya sudah baca awal-awal, cuma berpura-pura tak tahu. Dia pantau komen kerana saya sering menjadi mangsa ser4ngan netizen sejak kami berkahwin,” katanya lagi.

Selain Eyra, filem tersebut turut menampilkan ramai pelakon hebat yang lain antaranya Nadia Brian, Amar Ashraf, Datuk Fizz Fairuz, Eyra Hazali, Octavia Manrose dan penyanyi kelahiran Indonesia iaitu Firman Siagian. 

Filem arahan Bade Hj. Azmi itu sudah memulakan tayangan di pawagam seluruh negara mulai 27 Februari.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bayi Belum Lahir Lagi Sudah Menerima Kec4man”, – Netizen Doa Kegugvran, Perasaan Eyra Hazali Terg4nggu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*