“Isterinya, BCL Pun Tak Pernah Tahu,” – Selepas 2 Minggu Perm3rgian Ashraf Sinclair, Fasha Sandha Luah Sesuatu

Aktres Fasha Sandha ada merakamkan ucapan al-Fatihah buat kesekian kalinya kepada rakan artis, Allahy4rham Ashraf Sinclair yang telah pun pergi mengadap Illahi pertengahan Februari lalu.

Sambil memuat naik foto balu, penyanyi Bunga Citra Lestari bersama anaknya, Noah Aidan Sinlair, bintang Pat4h Sayap Bertongkat Paruh itu turut berpesan kepada ramai agar terus berbuat baik sesama kita.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

💖

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Fasha, pada masa sama turut meminta agar mencontohi sikap murni arw4h yang dipercayai suka menderma tetapi tidak ditunjuk-tunjuk.

“Al-Fatihah Buat yang telah pergi meningg4lkan kita. Untuk kita yang masih hidup, teruskan berbuat kebaikan, kerana berbuat baik sesama semua yang hidup dimuka bumi ini adalah indah.

“Contohi kebaikan yang dibuat arw4h Yang suka menderma tetapi tidak ditunjuk2, sehingga kan isterinya pun tidak pernah tahu.

“Sebaiknya, Pergi ke rumah anak yatim atau pergi ke rumah fakir miskin, tak perlu dirakam, kerana biarlah kebaikan kita, hanya Malaikat yang catit dan Allah yang tahu. Semoga segala kebaikan kita diterima olehNya,” tulis Fasha.

Malah, ibu kepada dua cahaya mata yang sedang menantikan kelahiran anak ketiga ini juga turut kagumi sikap profesional yang ada pada isteri arwah.

“Saya kagum dengan sifat professional yang ada pada Bunga. Masih berdvka, tapi komitmen tetap diteruskan. Inilah penghibur yang sebenar.

“Biar diri sedang berduka, tetapi tetap mampu menghiburkan orang lain, Allahuakbar., kuat nya hati seorang isteri.

“Semoga Allah terus memberikan kekuatan pada mereka berdua untuk melalui kehidupan tanpa Arw4h Ashraf. Salam Jumaat, Al Fatihah,” titip Fasha.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Al Fatihah Buat yang telah pergi meninggalkan kita, Untuk kita yang masih hidup , teruskan berbuat kebaikan, kerana berbuat baik sesama semua yang hidup dimuka bumi ini adalah indah. Contohi kebaikan yang dibuat arwah Yang suka menderma tetapi tidak ditunjuk2 , sehingga kan isterinya pun tidak pernah tahu 💖 Sebaiknya, Pergi ke rumah anak yatim atau pergi ke rumah fakir miskin, tak perlu dirakam, kerana biarlah kebaikan kita, hanya Malaikat yang catit dan Allah yang tahu. Semoga segala kebaikan kita diterima olehNya. Saya kagum dengan sifat professional yang ada pada Bunga. Masih berduka, tapi komitmen tetap diteruskan. Inilah penghibur yang sebenar. Biar diri sedang berduka, tetapi tetap mampu menghiburkan orang lain, Allahuakbar., kuat nya hati seorang isteri. Semoga Allah terus memberikan kekuatan pada mereka berdua untuk melalui kehidupan tanpa Arwah Ashraf. Salam Jumaat, Al Fatihah . . @ashrafsinclair @bclsinclair @dida_sinclair ❤️

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Sekadar imbasan, pelakon kacukan Malaysia-England yang turut mencipta nama di Indonesia itu meningg4l dunia pada usia 40 tahun, dipercayai akibat ser4ngan jantung.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Isterinya, BCL Pun Tak Pernah Tahu,” – Selepas 2 Minggu Perm3rgian Ashraf Sinclair, Fasha Sandha Luah Sesuatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*