“Mentang2 dah ada papa, dah tak heran mama dia” – Netizen

Pas4ngan sweet Elly Mazlein dan Cikgu Azlan sering menarik perhatian netizen apabila rata rata suka dengan kisah cinta mereka dan sifat penyayang Cikgu Azlan kepada Elly Mazlein dan Sefhia menjadikan Elly Mazlein antara bertuah menerima Cikgu Azlan sebagai suaminya. 

Walaupun Cikgu Azlan antara golongan yang biasa bukan antara barisan selebriti tetapi dia berjaya menawan hati Elly Mazlein yang pernah gagal di perkahwinan pertamanya dahulu.

Hebat kisah cinta mereka, majlis perkahwinan mereka juga antara perkahwinan artis yang paling viral apabila ramai yang suka mengikut perkembangan hubungan mereka selepas bergelar suami isteri.

Elly Mazlein juga sebelum ini viral dengan lakonannya di dalam kampung people yang memegang watak sebagai minah selamat. Watak tersebut di puji netizen dan peminatnya merasakan Elly atau lebih mesra dengan pangilan Kak Lina pom pom berjaya membawa watak tersebut dengan baik dan hebat.

Kak Lina yang mengambil keputusan untuk privatekan balik wajah Sefhia selepas majlis resepsinya. Hubungan baik antara Papa Awan Nano dengan Sephia turut membahagiakan Kak Lina apabila anaknya sekarang sudah mendapat sepenuhnya kasih sayang dari seorang ayah. 

Kak Lina yang memuat naik gambar Sephia bersama Cikgu Azlan di halaman rumahnya tetapi gambar tersebut di blurkan supaya tidak nampak wajah Sefhia.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bile mama nak pegi keja .. Ni lah kejadiannya 👨‍👩‍👧👨‍👩‍👧👨‍👩‍👧👨‍👩‍👧 . Mama work half day rini yeayyyyyy .. tngu mama ya 😘😘😘

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

Bunyi seperti sedih sahaja Kak Lina terpaksa mngalkan suami tercinta dan anak di hari cuti. Sefhia nampak begitu mesra di p3luk Cikgu Azlan menunjukkan reaksi bahagia si kecil itu di samping bapa tirinya.

Kak Lina yang memberitahu dia hanya pergi sekejap untuk urusan kerja. Rata rata netizen juga happy dengan hubungan Cikgu Azlan dengan Sefhia.

Semoga rumah tangga di bina Kak Lina bersama dengan jejaka pilihannya Cikgu Azlan berkekalan sehingga ke syurga.

Sumber : Ig Elly Mazlein

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Orenlaici

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mentang2 dah ada papa, dah tak heran mama dia” – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*