“Lelaki Tu Usha Je, Benda Free Kan Tengok, Buat Apa Nak Tutup Mata” – Pakaian Sherry Ibrahim Dikec4m Lagi

Walaupun pernah menerima banyak kec4man daripada netizen tentang seluar ketat untuk bersenam sehingga dia terpaksa menutup ruang komen di Instagram miliknya, Sherry Ibrahim kembali memuat naik gambar dan video memakai seluar yang sama.

Ketika itu Sherry memberikan alasan bahawa dia selesa, dan dia tidak perlu kisah dengan tanggapan netizen terhadap dirinya.

Menurut Sherry lagi, ada wanita yang mengenakan pakaian sedemikian tetapi tidak tul4r, tetapi kerana dia seorang selebriti, apa yang dilakukannya akan menarik perhatian netizen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Walau di mana pun i berada , work out dah sebati dengan i. Kalau tak work out rase hidup ni tak complete. Korang pun kene buat sampai jadi mcm ni tau 😉 Remember , ‘Health Is Wealth!’ 💪🏼 . #ClassPassMy #ClassPassIndonesia #Canggu #SherryIbrahim #LuluLemonMy

A post shared by Sherry Ibrahim (@sherryibrahim) on

Terbaru, Sherry memuat naik satu video pendek dia berada di dalam gimnasium memakai seluar yang sama.

Paling menarik, terdapat lelaki yang sedang memandang ke arahnya dan pada masa yang sama Sherry meletakkan perkataan ‘Create, Don’t Hate’ pada bahagian tertentu di video tersebut.

Sekali lagi, netizen ‘menyer4ng’ Sherry pada entri tersebut dengan pelbagai kata-kata. Ada yang mengecam dan ada juga yang memberikan nasihat.

Imbas kembali lakonan Sherry Ibrahim dalam Projek Memikat Suami pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Lelaki Tu Usha Je, Benda Free Kan Tengok, Buat Apa Nak Tutup Mata” – Pakaian Sherry Ibrahim Dikec4m Lagi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*