“Apabila Menjadi Suami Fazura Saya Lebih Positif Kerana Aura Dia”- Fattah Amin Dedah Sesuatu Tentang Fazura

Pelakon dan penyanyi Fattah Amin mengakui isterinya Nur Fazura Sharifuddin menjadikannya seorang insan yang lebih positif.

Menurut Fattah positiviti tersebut turut dibawa ke dalam lagu terbarunya berjudul Bebas, ciptaan Rudy Nastia serta lirik ditulis Leo Azman.

“Lagu Bebas membawa tema tentang kebebasan tanpa terbelenggu dengan perkara negatif.

“Oleh itu saya menjadikan isteri sebagai inspirasi kerana dia sendiri memang sudah lama menyebarkan segala elemen dan aura positif dalam hidup termasuk di media sosial. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Bond girl. 🤵👩‍⚖️

A post shared by Fattah Amin (@fattahaminz) on

“Apabila saya menjadi suaminya, inspirasi itu bertambah dekat dalam diri. 

“Kalau perasaan sebelum ini pun dia ada menyebarkan elemen positif menerusi lagu Sayangi Dirimu,” katanya yang menujukan lagu Bebas kepada sesiapa sahaja yang berdepan masal4h. 

Tambah pelantun lagu Wanita Terakhir ini lagi, buah tangan terbaharunya itu juga mengangkat isu sosial melibatkan m3ntal dan kemurvngan.

“Lagu ini cuba menyalurkan semangat baru dan menyuntik motivasi sekali gus mahu membebaskan daripada beb4nan dan tek4nan mas4lah dialami. 

“Pada akhirnya juga kita harus yakin dan percaya dengan diri, bahawa setiap permasalahan pasti ada jalan keluar daripada kepompong itu. 

“Kita harus ingat masih ada orang sekeliling termasuk keluarga dan kawan yang boleh menyokong kita daripada terus larut tanpa arah tujuan,” katanya.

Lagu Bebas telah dilancarkan pada pukul 12 tengah malam tadi  di semua platform digital iaitu, Spotify, iTunes, KKBox dan Deezer.

Sementara Joox dan juga Apple Music bermula pagi tadi.

Turut dilancarkan serentak ialah video muzik lagu itu yang diarahkan Thaqif Saadon di saluran YouTube.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Apabila Menjadi Suami Fazura Saya Lebih Positif Kerana Aura Dia”- Fattah Amin Dedah Sesuatu Tentang Fazura"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*