Kasian suamimu di alam kubvr” – Ramai Netizen Indo Komen Dekat Youtube BCL, Minta Tutup Aurat Lepas Ashraf Meningg4l

Isu itu timbul selepas BCL menangis teresak-esak ketika Judika menyanyikan sebuah lagu ketika rancangan itu berlangsung. Video tersebut menjadi viral di Malaysia dan Indonesia di mana ramai pihak berpendapat produser rancangan itu tidak sens1tif.

 

Netizen minta BCL tutup aurat

Sehingga kini masih berehat daripada media sosial namun Youtube channel BCL makin mendapat penonton malah jumlah tontonan video-videonya meningkat sejak pemerg1an Ashraf.

Ramai masih bers3dih dan menonton video keluarga bahagia itu di Youtube BCL. Tapi, melalui video sambutan hari lahir BCL yang ke-36 ramai netizen membanj1ri bahagian komen dengan menasihatinya untuk berpakaian lebih sopan.

“Semoga segera berhijab untuk meringankan his4b Almarhum suaminya.”

Ramai yang menegur cara pemak4ian BCL di dalam video itu kerana menampakkan bahagian atas serta pervtnya. Rata-ratanya meminta dan berdoa agar BCL akan berusaha untuk menutup avratnya selepas ini.

Pada usia yang hampir 40 tahun, netizen berpendapat BCL sudah patut tahu batasan avrat dan pergaulan antara lelaki yang bukan mahr4mnya.

Bukan semuanya boleh dipeluk c1um. Suami tercinta telah pergi semoga BCL & anak lebih menghampiri Allah.”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: YOUTUBE

SUMBER: SIAKAPKELI.BBN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kasian suamimu di alam kubvr” – Ramai Netizen Indo Komen Dekat Youtube BCL, Minta Tutup Aurat Lepas Ashraf Meningg4l"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*