“Birthday Datin Lupa Ke?” Aliff Syukri Dibid4s Net1zen Lupa Birthday Isteri Bila Sibuk Kejar Populariti

Sebaik baik perhiasan di dunia adalah wanita solehah, bukan senang menjadi seorang isteri kepada usahawan terkenal Dato Aliff Syukri. Semua tahu Dato Aliff sering di kaitkan dengan gosip dan juga sering di kec4m netizen kerana marketing dan sikapnya yang sering terlebih di laman sosial mencetuskan rasa tidak puas hati semua. Datin Shahida tetap dengan pendiriannya dan prinsipnya walaupun dia juga antara usahawan selebriti yang terkenal di laman sosial.

Datin lebih selesa hidup bersederhana, lebih suka menghabiskan masanya bersama anak anak dan juga sangat tidak suka menunjuk harta yang dia miliki. Ternyata sifat suami isteri ini sangat jauh beza. Datin yang terlihat sangat tabah melalui setiap dugaan yang datang. Bukan sahaja seorang yang bijak berniaga tetapi seorang isteri yang kuat dan seorang ibu yang hebat untuk anak anaknya.

Hari ini Datin menyambut hari lahirnya yang ke 35 di salah sebuah pusat anak yatim bersama sama dengan anak anak yatim. Datin kelihatan sangat tabah dan kuat sambut hari lahirnya tanpa suami tercinta.

Menerusi perkongsian Datin beberapa minit lepas, Datin memuat naik satu video sambutan hari lahirnya bersama anak anak yatim. Kata Datin Shahida kali ini dia buat kelainan biasanya sambutan di rumah dan orang yang buat surprise tetapi ini kali pertama dia arrangekan sambutan hari lahirnya bersama anak anak yatim.

Menurut Datin lagi, dia sangat bahagia baginya apabila kita membuat orang bahagia kita akan lebih bahagia. Dia juga memang merancang untuk sambut sekali dengan anak anak yatim yang juga lahir pada bulan mac. Datin juga berharap sempena hari lahirnya dan usianya yang menjangkau 35 tahun, dia mengharapkan di beri ketenangan dan dia hanya ingin mendekatkan dirinya dengan Allah. Sangat kuat hatinya di saat hari lahirnya Dato Aliff tidak kelihatan di dalam majlis tersebut dan tidak juga menyambut sekali.

Datin yang di temani beberapa orang team, bibiknya dan anak anaknya turut membuatkan ramai sebak. Walau sangat sederhana sambutan tetapi cukup memberi kesan kepada semua yang menonton video ini.

Netizen juga memberi ucapan dan doa untuk Datin dan ada juga yang sebak menonton video ini dan merasakan Datin Shahida seorang wanita yang sangat kuat dan seorang wanita yang hebat.

Ramai juga yang turut memahami apa yang di lalui Datin Shahida, dan mendoakan agar Datin terus kuat. Selamat hari lahir Datin Shahida semoga Datin sentiasa kuat bersama sama anak anak dan Datin di beri kesihatan yang baik dan juga di beri ketenangan seperti yang Datin inginkan. InsyaAllah

KOMEN NETIZEN DI IG DS ALIFF SYUKRI

Treding yg penting ye? Birthday datin lupa ke?

Sumber : Ig shahidadherbs

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Orenlaici/Hiburan Online via Slamber Media

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Birthday Datin Lupa Ke?” Aliff Syukri Dibid4s Net1zen Lupa Birthday Isteri Bila Sibuk Kejar Populariti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*