Drama Band kem4langan dil4nggar pemandu m4buk – “Pemandu kereta dan kekasihnya l4rikan diri”

MAL4NG tak berbau apabila beberapa orang ahli kumpulan Drama Band iaitu Aepul, Daus, Padel dan seorang pekerja mereka terlibat dalam kemal4ngan kereta kira-kira pukul 1.30 pagi, Ahad di Penang.

Menurut vokalis kumpulan, Aepul Roza, kereta mereka mengalami keros4kan sepenuhnya (total l0ss) selepas dilangg4r pemandu kereta Vios yang dipercayai dalam keadaan m4buk.

Aepul juga berkata pemandu tersebut bersama teman wanitanya mela4rikan diri dengan meningg4lkan kereta mereka di lokasi kejadian.

Aepul berkongsi video keadaan kereta yang mengalami keros4kan sepenuhnya.

“Ketika itu, kami dalam perjalanan ke Penang selepas selesai Jelajah Drama Band di Alor Setar, Kedah. Padel bawa kereta pun perlahan saja.

“Sampai bawah terowong Jalan Tunku Kudin, tiba-tiba ada kereta Vios laju dari lorong kanan masuk ke lorong kiri berlanggar dengan kereta kami.

“Bila kami keluar jumpa pemandu kereta itu, mulut dia berbau alk0hol. Tapi tak lama lepas itu, pemandu tersebut dan kekasih l4rikan diri meningg4lkan kereta mereka tanpa kami sedar.

“Selepas itu, kami terus buat lap0ran polis dan walaupun dia l4rikan diri tapi kereta dia masih ada di tempat kejadian,” katanya kepada mStar.

 

Bila kami keluar jumpa pemandu kereta itu, mulut dia berbau alk0hol.

AEPUL ROZA

VOKALIS DRAMA BAND

Menerusi laman Instagram Aepul memuat naik video yang memperlihatkan keadaan di bahagian hadapan kereta mereka h4ncur.

Rata-rata netizen dan beberapa selebriti turut terkejut dan mendoakan agar segala urusan Drama Band dipermudahkan.

Dalam pada itu, Aepul memberitahu mereka tidak mengalami keced3eraan yang teruk namun mengalami sedikit luk4 di bahagian dahi dan kakinya.

Aepul alami kecede3raan ringan.

“Alhamdulillah tiada yang cede3ra teruk, cuma saya ada luka sedikit di dahi dan kaki. Daus pula dada dia terhent4k tapi nasib baik tak ada apa yang serius.

“Memang terkejut sebab pertama kali dalam hidup saya kem4langan. Apa-apa pun, saya bersyukur rakan-rakan yang lain selamat,” ujarnya.

Drama Band kini berada di Penang untuk siri jelajah mempromosikan karya terbaharu mereka dan seterusnya di Kuala Lumpur pada 27 dan 28 Mac depan manakala pada 29 Mac di Melaka.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Drama Band kem4langan dil4nggar pemandu m4buk – “Pemandu kereta dan kekasihnya l4rikan diri”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*