Ibu Serina Redzuawan dan Bekas Isteri Chef Wan meningg4l dunia.. Punca Sebenar Didedahkan

IBU kepada pelakon Serina Redzuawan iaitu Norharyati Ayub meningg4l dunia akibat komplikasi buah pingg4ng dan j4ntung di Hospital Ampang, Kuala Lumpur pada Rabu.

Berita itu disahkan sendiri oleh Serina, 37,  yang memohon seluruh keluarga dan sahabat sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahy4arham.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dengan rasa dukacitanya saya ingin memberitahu bahawa my x wife had just passed away di Hospital Ampang. Am making all the necessary arra ngement for the funeral esok and will inform all my relatives later. Alfatihah.

A post shared by chef wan (@_chefwan58) on

“Assalammulaikum, saya ingin memaklumkan bahawa ibu saya iaitu Hajah Norhayati Ayub telah meningg4l dunia hari ini di Hospital Ampang akibat komplikasi buah pingga4ng dan j4ntung.

“Mohon keluarga dan semua sahabat sedekahkan Al-Fatihah dan yassin kepada arw4h mama. Allahukbar,” kata Serina.

Menerusi laporan mStar pada 28 Februari lalu, Serina berkongsi berita sedih apabila ibunya perlu menjalani pembed4ahan bagi memtng kaki akibat peny4kit ke3ncing manis.

Terdahulu, Chef Wan dimasukkan ke hospital akibat peny3kit kay3p.

Menurut anak kepada tukang masak terkenal iaitu Datuk Redzuawan Ismail atau Chef Wan, dia terpaksa cekalkan hati untuk menyampaikan berita itu kepada ibunya.

Dalam pada itu, Serina mendoakan Allahy3rham mendapat keampunan Allah dan berharap ahli keluarganya diberi kesabaran untuk menghadapi pemergian itu.

“Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kem3tiannya, lapangkanlah kubvrnya, jadikanlah syurga firdausi sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluargaku semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman,” ujarnya.

Norhayati berkahwin dengan Chef Wan pada 1982 namun rumah tangga yang dibina hanya bertahan selama tiga tahun.

Hasil daripada perkahwinan itu, pasangan ini dikurniakan dua orang anak iaitu Mohd Nadzri dan Serina.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ibu Serina Redzuawan dan Bekas Isteri Chef Wan meningg4l dunia.. Punca Sebenar Didedahkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*