“Bayangkan kau pakai hand sanitiser… sebenarnya cor0na kat kaki…”-Aeril Zafrel

Pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal seringkali menjadi perhatian ramai terutama dimedia sosial mereka. Seperti yang diketahui, menerusi Instagram selebriti ini sangat aktif berkongsikan perkembangan mereka dalam bidang perniagaan mahupun lakonan.

Walau bagaimanapun, umum Aeril Zafrel juga sering membuatkan ramai terhibur dengan gelagat lucunya di laman Instagram mahupun Twitter.

Ini kerana, Aeril Zafrel sering memuat naik perkara lucu apatah lagi kapsyen yang ditulisnya juga sentiasa ‘win’ dan selalu tular di media sosial apabila netizen turut terhibur dengan sikap kelakarnya.

 

Namun apa yang menarik perhatian netizen terbaru adalah perkongsian Aeril Zafrel dilaman Instagram miliknya yang kini sudah mencecah 4.3 juta followers dimana dia memuat naik sekeping foto lucu isterinya.

Sekali gus, perkongsiannya membuatkan peminat dan pengikut terhibur apabila dia menyakat isterinya sendiri, Wawa Zainal.

Seperti biasa juga, Aeri Zafrel sering membuatkanpeminatnya terhibur dengan pelbagai kapsyen lucu di Instagram mahupun Twitter dan kali ini juga postingnya itu meraih ribuan tanda suka dalam masa yang sekejap.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bayangkan kau pakai hand sanitiser nak bunuh corona. Tapi sebenarnya corona kat kaki 😱😱😱 Dah tu tak reti #stayathome ??

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Dalam pada masa yang sama, Aeril Zafrel turut menegaskan untuk duduk di rumah seperti yang dinasihatkan buat semua yang kini sudah memasuki hari ke-lima yang perlu dilakukan semua sehingga 31 Mac ini.

“Bayangkan kau pakai hand sanitiser nak bunuh corona. Tapi sebenarnya cor0na kat kaki. Dah tu tak reti #stayathome??.” Katanya.

Wawa Zainal juga dilihat meninggalkan komen di perkongsian suaminya itu selain rata-rata netizen turut berseloroh diruangan komen.

“Ko memang nak kene kan!”

 

 

Kapsyen Aeril Zafrel bikin netizen terhibur

 

“Ni mesti dah boring sangat duduk kat rumah ni”

 

 

“Ushh Wawa Zainal… takpe still cute”

 

Sumber:Instagram Areril Zafrel

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bayangkan kau pakai hand sanitiser… sebenarnya cor0na kat kaki…”-Aeril Zafrel"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*