Ibu kngsi Momen Pilu, Bunga Citra Lestari Meniup Lilin Ulang Tahun Pertama Tanpa Ashraf

Ibu Bunga Citra Lestari (BCL), Emmy Muchlis, berkongsi momen hari lahir BCL yang cukup sederhana. BCL dilihat tersenyum saat diiringi oleh Noah dan keluarganya dalam sesi meniup lilin, walaupun masih terkesan setelah pemergian Ashraf Sinclair.

Bunga Citra Lestari meraikan ulang tahun ke-37nya pada 22 Mac lalu. BCL sempat memberi ucapan yang memilukan di Instagramnya kerana ia masih berk4bung dengan kem4tian Ashraf Sinclair.

Ibu BCL, Emmy Muchlis, kemudian memuat naik momen perayaan anak perempuannya itu. Kali ini, Emmy dan ahli keluarga lain memberikan sokongan dengan mengadakan sambutan sederhana untuk BCL.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat ulang tahun sayang. Semoga Berkah Allah selalu menyertai perjalanan hidup Bunga. Selalu sehat dan berbahagia dunia dan akhirat. Aamiin ya robbal aamiin.

A post shared by emmymuchlis (@emmymuchlis) on

Emmy juga memohon doa  untuk anak perempuannya. Dia berharap BCL akan sentiasa gembira walaupun ketiadaan suami.

“Selamat hari jadi sayang, semoga rahmat Allah sentiasa menemani perjalanan hidup Bunga, selalu sihat dan berbahagia di dunia dan akhirat Aamiin ya robbal aamiin,” kata Emmy.

BCL kelihatan tersenyum sambil tersenyum saat meniup lilin itu. BCL dan anak lelaki nya, Noah juga dilihat yang sentiasa setia menemani ibu mereka.

Sebaliknya, netizen mengangap wajah BCL masih berdvka. Walaupun tersenyum, dari wajahnya dapat dilihat dia masih kesedihan yang mendalam kerana Ashraf tidak bersamanya pada waktu ini.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ibu kngsi Momen Pilu, Bunga Citra Lestari Meniup Lilin Ulang Tahun Pertama Tanpa Ashraf"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*