“Kenapalah Selalu Nak Ambil Kesempat4n Atas Rezeki Orang?” – Instagram Almy Nadia Hampir Digod4m

Pelakon Datin Almy Nadia memohon kepada pihak tidak bertanggungjawab supaya tidak menggod4m akaun Instagram (IG) miliknya.

Menurut Almy, IG adalah punca rezeki untuk dirinya membantu keluarga.

“Tolonglah penggod4m, janganlah ambil IG saya. IG ni punca rezeki saya nak bantu keluarga… Tolonglah,” tulisnya di Instagram Stories.

Dalam pada itu, suaminya, Datuk Fizz Fairuz yang juga merupakan pelakon meluahkan rasa kes4l kerana mengambil kesempatan dengan punca pendapatan Almy.

“Kenapalah selalu nak amik kesempatan atas rezeki orang.

“Hack la IG orang lain.. IG dia nak cari rezeki!!” luahnya.

Fizz dan Almy mendirikan rumah tangga pada 2014 dan dikurniakan tiga cahaya mata perempuan, Nur Afrina Arianna, 5, Nurr Afrina Aurora, 4, Nur Afrina Ayra, 2 dan seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah, 11.

Terdahulu, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkan kerajaan memutuskan untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan, mulai Rabu (18 Mac) hingga 14 April 2020, di seluruh negara.

Malaysia terpaksa akur selepas kes c0v1d-19 kini mencecah 2,031 orang dengan 23 rekod kem4tian sehingga jam 5 petang (26 Mac).

Pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan perkara yang boleh menceg4h c0v1d-19!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kenapalah Selalu Nak Ambil Kesempat4n Atas Rezeki Orang?” – Instagram Almy Nadia Hampir Digod4m"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*