Kazar Rela Jadi ‘Bah4n’, Kongsi Gambar Lama Asal Netizen Duduk Rumah

Melalui Perintah Kawalan Pergerakan dalam tempoh yang agak panjang ini mungkin agak sukar untuk dilalui oleh sesetengah orang. Namun sebagai rakyat yang bertanggungjawab, perintah ini harus dipatuhi demi kesejahteraan ramai.

Disebabkan itu ramai dalam kalangan selebriti tempatan yang mula melakukan pelbagai aktiviti dan dikongsikan menerusi sosial media masing-masing. Ini untuk menghiburkan orang ramai yang mungkin kebosanan di rumah.

Barisan depan yang bekerja keras menghadapi c0v1d-19

Perkara ini turut dilakukan oleh seorang pelakon terkenal sejak era 90-an lagi iaitu Kazar. Menerusi laman Instagram milik pelakon ini, dia berkongsikan satu foto lama dirinya ketika masih muda remaja. Namun apa yang menariknya adalah kapsyen yang dimuatnaik oleh Kazar sendiri.

“Sila bahan…Asalkan bahagia di rumah…#stayhome”

Berikut adalah foto yang dikongsikan olehnya:

Macam ini pun bolehlah ya! Kazar rela jadi bahan orang ramai dari mereka keluar rumah dan objektif untuk memutuskan rantaian c0v1d-19 gagal. Memang terbaik!

Perkongsiannya ini dimuatnaik semalam dan telah meraih hampir 8 ribu likes dari orang ramai.

Rata-rata rakan selebriti dan netizen men1ngg4lkan reaksi mereka mengenai perkongsian Kazar rela jadi bahan ini  di ruangan komen seperti berikut:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Instagram Kazar via HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kazar Rela Jadi ‘Bah4n’, Kongsi Gambar Lama Asal Netizen Duduk Rumah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*