“Mereka Salah Faham” – Aliff Syukri Masih Bahagia, Sangkal D4kwaan Cer4i?

Berbeza dengan laporan sebelum ini, usahawan kosmetik penuh kontr0versi, Datuk Seri Aliff Syukri menjelaskan dirinya terkejuut apabila netizen telah membuat spekul4si tidak tepat mengenai 1su rumah tangganya bersama isteri, DS Nur Shahida.

Media Hiburan hari ini melaporkan, dia terkejut kerana segelintir netizen meninggalkan komen mel4mpau dan menvduh dirinya bukan-bukan tanpa mengetahu hal sebenar.

 

Kredit foto: Kini Allnws

“Jujur saya terkejuut apabila banyak sangat teks masuk bertanya mengenai itu dan ini mengenai hal rumah tangga saya.

“Malah, ada yang menuduh dan membuat spekulasi sendiri dan seterusnya mengh3ntam saya.

“Surat tu (tuntutan cer4i itu bukan dari saya pun,” jelasnya. 

Ketika diminta mengulas mengenai isu terbabit, Aliff Syukri yang bakal tampil dengan single terbaru ‘Cuba Bahagia’ ini berharap netizen dapat memahami situasi dan tidak membuat spekulasi yang bukan-bukan.

 

Kredit foto : Beautiful Nara

 

Kredit foto: Yoy Network

“Netizen salah faham ni, Kalau tengok betul-betul, bukan saya yang tuntut cer4i atau failkan. Saya pun terkejuut sejak ianya mula viral. Saya harap tak ada lagi yang bertanya mengenai siapa yang failkan pencer4ian tersebut,” ujarnya.

Ketika ditanya mengenai status keharmonian rumah tangganya kini, Aliff menjelaskan dirinya masih lagi bahagia namun tidak mahu mengulas dengan lebih lanjut kerana yang penting pada ketika ini adalah kebajikan anak-anak yang sedang membesar.

Datuk Aliff Syukri dan Datin Syahida berkahwin pada 2007 dan dikurniakan lima orang anak iaitu Ammar Ahyan, Qadejah, Ibraheem, Yusoff dan Raudhahserta seorang anak angkat.

Mana satu yang betul ni? Apapun, semoga yang baik-baik saja untuk pasangan usahawan ini. Buang yang keruh, ambil yang jernih! – 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: CARI

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mereka Salah Faham” – Aliff Syukri Masih Bahagia, Sangkal D4kwaan Cer4i?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*