“Boleh lingkup stesen tv macam ni”- IQ Rendahkan? Netizen Terus Tutup TV Bila Wajah Ogy Muncul Dalam Drama

Beberapa minggu lepas k3coh tentang kisah permintaan seniman mengenai bantuan kepada golongan selebriti sehingga menc3tuskan perb4lahan sama ada dalam kalangan selebriti dan netizen sendiri.

Apa yang mengeruhkan keadaan lagi bila dikatakan netizen turut bertindak memb0ikot beberapa artis yang mengeluarkan ayat-ayat kurang senang bagi mereka.

Terbaru, sebuah drama terbaru di salah sebuah stesen tv terkemuka yang menampilkan seorang senimawati juga merupakan individu yang dikatakan terlibat dalam perbal4han ini menerima ‘kesannya’.

Dikatakan drama berjudul Ironi Kasih yang menampilkan Fauziah Ahmad Daud atau lebih dikenali sebagai Ogy telah dikutvk oleh netizen sejak hari pertama disiarkan.

Kutukan netizen ini kita dapat lihat di facebook milik Makcik Bawang Channel yang rata-ratanya mengungkit petikan yang pernah dikeluarkan oleh Ogy.

Netizen IQ Rendah

Oleh disebabkan itu drama berkenaan juga mendapat tempias dan dikatakan netizen terus menutup TV apabila wajahnya di tayangkan.

Jom kita tengok komen netizen di bawah.

Tadi keluar muka Ogy Terus tutup TV

Kami IQ rendah tak layak tengok drama lagi

Sorry kami tak layak tonton drama artis Malaysia, sebab IQ kami rendah

Kita jadikan ini sebagai iktibar untuk pendoman masa hadapan.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber :LM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Boleh lingkup stesen tv macam ni”- IQ Rendahkan? Netizen Terus Tutup TV Bila Wajah Ogy Muncul Dalam Drama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*