Hulur Bantuan Sebanyak RM10,000, Intan Najuwa Buka Tabung Bantu Keluarga & Ibu Tunggal Yang Memerlukan

Aktres jelita Intan Najuwa mengambil inisiatif membuka tabung bantuan bagi membantu golongan yang dalam kesempitan dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Menurut Intan, buat masa sekarang dia hanya mampu menghulurkan sumbangan sebanyak RM10,000.

“Saya akan teruskan untuk memberi bantuan kepada mereka yang memerlvk4n. Daripada saya sendiri, saya hanya mampu beri 10k buat masa ni dan yang selebihnya kalau you guys nak tambah sangat-sangat dialvk4n,” tulisnya.

Perkongsian itu dibuat menerusi sebuah rakaman video yang dimuat naik di Instagram (IG) miliknya semalam.

Dalam pada itu, pelakon drama Setelah Ku Dimiliki mengalu-alvk4n keluarga atau ibu tunggal yang memerlvk4n untuk menghubungi dirinya. 

“Kepada keluarga, ibu tunggal yang sangat-sangat memerlvk4n, boleh DM intan okay. Mana tahu rezeki awak pulak kali ni. 

“Kali ini, sesiapa nak join pun boleh, last time saya berjaya membantu 50 keluarga. Saya harap kali ini kita boleh tolong ramai lagi! Tapi Intan tak paksa okay. If yang nak join pun, seberapa yang korang mampu je okay! 

“Sesiapa yang nak hulurkan sumbangan, boleh transfer kat akaun ini okay. Saya akan buka sampai lusa. Mari lakukan ini! Semoga sedikit sebanyak boleh bantu pada yang betul-betul memerlvk4n,” tulisnya lagi.

Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkan kerajaan memutuskan untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan, mulai Rabu (18 Mac) hingga 14 April 2020, di seluruh negara.

Malaysia terpaksa akur selepas kes c0v1d-19 kini mencecah 3,793 orang dengan 62 rekod kem4tian setakat 6 April.

Justeru, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan perkara yang boleh mencegah c0v1d-19!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Hulur Bantuan Sebanyak RM10,000, Intan Najuwa Buka Tabung Bantu Keluarga & Ibu Tunggal Yang Memerlukan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*