“Cor0na tak kisah kau vip ke tak” – Netlzen Panas H4ti Baca Luahan Hati Doktor Yang Terpaksa Berurusan dengan ‘Kluster Kayangan’

Setiap hari kita dengar sidang media dari pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) berkenaan pand3mik Cov1d-19. Boleh dikatakan hampir setiap hari akan ada pertambahan k3s.

Kalau sebelum ini kecoh dengan kluster tabligh, kluster kenduri kawin, kluster di Kuching, Sarawak dan beberapa sub-cluster yang lain. Tapi kali ni kluster baru telah muncul dengan nama ‘Kluster Kayangan’.

Admin share sikit lah pasal kluster kayangan ni, katanya kluster VIP yang baru pulang dari melancong luar negara atas pilhan sendiri. Kluster ni banyak songeh dan demand, sebab tu geng-geng frontliner kita panggil dorang ni ‘Kluster Kayangan’

Cuba korang baca post Facebook Dr. Ahmad Samhan pasal ‘Kluster Kayangan’ tu kat bawah ni.

 

 

Cor0na tak kisah kau VIP ke tak

Ya Allah s4kitnya hati baca post Dr. kat atas ni. Kalau macam tu lah situasinya, memang pans hati weh layan kluster baru ni. Ini baru sorang doktor yang post, admin ada perasan ada 2-3 post dari frontliners yang lain. Masing-masing rindu kluster tabligh yang tak banyak demand tu.

Mungkin ini pengajaran yang paling elok untuk kluster yang bajet bagus sangat tu. Bawak dia tengok masa depan kalau masih melawan atau banyak s0ngeh.

Haa.. ni admin setuju. Letak frontliners yang garang-garang. Baru ada akal dan nak dengar cakap. Ni letak yang lembut-lembut memang dia pijak kepala lah. Berlag4k je lebih.

Betul, rasanya maksud kayangan tu tempat yang elok dan baik. Tapi ni dapat yang jenis perangai tak berapa nak elok ni rasanya kena tukar nama kluster kot yang lebih bersesuaian.

Harap semua frontliners kita kekal tabah untuk kerja dan selamat menjalankan tugas. Untuk kita pulak, duduk dirumah, jangan nak tambah kluster itu ini pulak nanti. Stay home, stay safe!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: lobakmerah

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Cor0na tak kisah kau vip ke tak” – Netlzen Panas H4ti Baca Luahan Hati Doktor Yang Terpaksa Berurusan dengan ‘Kluster Kayangan’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*