[GAMBAR] Selepas Lebih 10 Tahun Menghilang, Ini Penampilan Terkini Waheeda Wassini

Namanya cukup besar dalam industri suatu masa dahulu. Mempunyai pengaruh tersendiri di sebalik tudung yang labuh dan berwajah manis, Waheeda atau nama sebenarnya Norwahidah Abdul Wahab yang terkenal dengan lagu Wassini mencipta fenomena lagu-lagu berentak arab di dalam industri nyanyian suatu ketika dahulu.

Namun sejak mendirikan rumah tangga bersama seorang penyanyi dan pendakwah bebas Ustaz Akhil Hayy, namanya semakin pudar hinggalah baru-baru ini dia muncul semula di konsert Gema Gegar Vaganza.

Kemunculannya disedari oleh rakan seperjuangannya dalam industri suatu masa dahulu iaitu Catriona Ross apabila dia mengenali suara di sebalik niqab gadis bertudung merah jambut.

Melalui Instagram, Catriona memberitahu dia tidak sangka rupanya individu disebelahnya itu merupakan penyanyi yang dirindui oleh orang-orang industri.

“Semasa tiba di konsert Ggv, saya terus duduk dan beberapa minit selepas itu saya terdengar suara yang cukup familiar. Saya lihat dan terus dapat mengagak individu itu adalah Wahida Wassini. Rindu. Kali terakhir kami bertegur lebih 10 tahun yang lalu,” tulisnya di ruangan kapsyen.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Media Hiburan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[GAMBAR] Selepas Lebih 10 Tahun Menghilang, Ini Penampilan Terkini Waheeda Wassini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*