“Saya nak minta KKM tanggungjawab”- Hospital Shah Alam Respon Dakw4an Shahir Dih4lang Masuk Berjumpa Doktor.

Pihak pengurusan Hospital Shah Alam memandang ser1us tentang isu tul4r penyanyi Shahir Zawawi yang mendakwa dirinya dihalang bertemu doktor baru-baru ini.

Menerusi sebuah kenyataan, Hospital Shah Alam mengambil maklum tentang aduan yang dikemukakan oleh Shahir mengenai layanan petugas di Jabatan Kecemasan dan Trauma.

Dimaklumkan pihak hospital sedang menjalankan sias4tan terperinci untuk mengenalpasti punca mas4lah dan seterusnya mengambil maklum beberapa perkara yang dirasakan wajar bagi menambahbaik mutu perkhidmatan di hospital.

Pihak pengurusan turut memohon Shahir untuk berhubung dengan Unit Perhubungan Awam Hospital Shah Alam di talian 03-5526 3000 bagi tujuan sias4tan lanjut.

Orang ramai juga diminta untuk tidak membuat andaian dan memberikan ruang supaya siasatan dapat dijalankan secara baik dan menyeluruh.

Pihak Pengurusan Hospital Shah Alam maklum dan mengucapkan terima kasih di atas keprihatinan orang awam terhadap isu ini dan memberikan jaminan sias4tan akan dijalankan.

Shahir beberapa hari lalu telah meluahkan rasa kes4lnya terhadap segelintir petugas di sebuah hospital di Shah Alam yang enggan melayannya untuk berjumpa doktor.

Jelas Shahir, dia terpaksa menggagahkan diri untuk ke hospital pada jam 2 pagi untuk berjumpa doktor bagi mendapatkan rawatan kerana sudah mengalami dem4m selama dua hari.

“Kalau bukan kecem4san saya takkan datang. Saya nak minta KKM berrtanggungjawab sebab diarahkan balik dan perlu ke klinik kesihatan pagi esok.

“Sepanjang perjalanan saya hampir muntah, nak pitam dan hampir kemalangan. Saya datang sebab saya betul-betul s4kit sebab itu saya datang.

“Kalau dem4m itukan simpt0m Cov1d-19, saya duduk sendirian kalau apa-apa jadi saya tak sedarkan diri siapa yang tolong?” katanya menerusi sepotong video yang dimuat naik di Instagram.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber Gempak via petua resepi bonda

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya nak minta KKM tanggungjawab”- Hospital Shah Alam Respon Dakw4an Shahir Dih4lang Masuk Berjumpa Doktor."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*