Amyza Aznan Sind1r Zarina Anjoulie Selepas Dituntut RM4 Juta

Nampaknya kem3lut antara Zarina Anjoulie dan Amyza Aznan makin p4nas apabila pelakon sensasi itu atau lebih mesra dipanggil Anju menuntut pamp4san sebanyak RM3 juta. Namun, Amyza Tetap tenang meskipun dihujani dengan komen netizen mengenai isu sam4n itu.

Di Insta Story, Amyza memuat naik mesej daripada peminatnya yang memberikan tetap kata-kata semangat kepadanya. Bagaimanapun, ada juga komen berb4ur sind1ran dilemp4rkan terhadap pelakon itu.

Tidak kurang juga ada yang mempertik4ikan tind4kan Anju melantik peguam tetapi mend4kwa ‘menggunakan duit orang’ bagi tujuan kerja amal. Dalam pada itu ada netizen mend4kwa Anju sendiri yang membuka a1bnya sendiri tetapi akhirnya dia yang menfailkan sam4n.

Terdahulu, Zarina menuntut Amyza Aznan dan Emelda Rosemil membuat permohonan maaf serta pamp4san sebanyak RM4 juta susulan kedua-dua pelakon itu did4kwa menjatvhkan reputasinya di Telegram dan Instagram.

Difahamkan, Zarina menuntut sebanyak RM3 juta daripada Amyza dan RM1 juta daripada Emelda. Zarina juga memohon kedua-dua individu tersebut untuk berhenti menulis dan menerbitkan apa-apa bentul tulisan mengenai dirinya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Amyza Aznan Sind1r Zarina Anjoulie Selepas Dituntut RM4 Juta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*