“Ustaz koci dok makan koci bole laaa” Sharnaaz Ahmad Bagi Nasihat Padu Untuk Ustaz Abu Syafiq

Semalam kita dikejutkan dengan luahan yang telah dibuat oleh penceramah serta pendakwah Ustaz Ebit Lew yang aktif memberikan sumbangan dan bantuan kepada golongan yang memerlukan, tidak kira bangsa dan agama telah dinasihatkan untuk tidak lagi membuat bantuan semasa PKP berlangsung. Beliau hanya boleh memberi sumbangan secara talian kepada sesiapa yang memerlukan.

Hal ini kerana terdapat laporan yang dibuat keatas yang did4kwa melanggar arahan PKP iaitu tidak boleh keluar sewenang-wenangnya. Walaupun sedi1h, tapi Ustaz Ebit akur akan nasihat yang diberikan. Perkara ini telah menjadi buah mulut netizen yang sentiasa menyokong beliau. Malah para selebriti turut menyatakan sokongan tentang perjuangan dan bantuan yang telah dibuat oleh Ustaz Ebit Lew.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Makin tua makin manjadi perangai selfie.. pundamawane..

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Pelakon Sharnaaz Ahmad antara selebriti yang meluahkan pendapat tanda sokongan kepada Ustaz Ebit Lew. Dalam masa yang sama Sharnaaz sempat memberi nasihat padu pada Ustaz Abu Syafiq

Pesanan buat Ustat Ebit .. video penuh di YouTube.. bio tu ada ataih tu ha.. ok selamat berposa kanda dan dinda semua.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pesanan buat ustat ebit .. video penuh di YouTube.. bio tu ada ataih tu ha.. ok selamat berposa kanda dan dinda semua.

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Perkongsian yang dibuat oleh Sharnaaz turut mendapat sokongan dari para peminat dan pengikutnya. Rata-rata mendoakan agar Ustaz Ebit diberikan kekuatan untuk meneruskan kebaikkan yang dibuat selama ini.

Kita yang jahiI ni pulak yang rasa malu dengan ostat kacang ni.. Yelah kalau orang bukan ustaz yang macam tu mgkn ada lain skit tp yg ni gelar diri ustaz dah memalvkan seluruh insan2 yg bergelar ustaz.. Astaghfirullahalazim

Steady boss …. Ustaz koci dok makan koci bole laaa.

Sempoi bak hang kata2 yg padu .hujung vdeo makan tengah hari roja bakhang hahahaha. @sharnaazahmad.

Mamu steady! Mau hempuk koci tgh belakang baru ada akai.

@ebitlew kami perlukan orang seperti ustaz ebit lew. Uncle @sharnaazahmad dan ramai lagi sentiasa menyokong ustaz.

Terbaik bro.. apa pun yg kita buat nawaitu..Allah ja yang tahu apa yang ustad ebit buat.. kami selalu sokong ustad. buat kerana Allah.. terima kasih ustad .. kami sayang ustad

Jika kita lihat Ustaz Ebit telah membantu ramai orang tanpa mengira bangsa dan agama. Ramai rakyat Malaysia yang bukan beragama Islam turut memandang tinggi dan menghormati beliau kerana cara pendekatannya yang penuh adab dan merendah diri. Kami harap Ustaz terus kuat, seperti yang Ustaz selalu katakan sebelum ini, “Allah sayang kita.”

Vide0 Penuh :

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: WARTA HARIAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ustaz koci dok makan koci bole laaa” Sharnaaz Ahmad Bagi Nasihat Padu Untuk Ustaz Abu Syafiq"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*