Aamir Khan Derma 1 Lori Tepung. Ramai Terkejuut Bila Tengok Isi Dalam Tepung

Ketika ini ramai rakyat terutama dikalangan golongan miskin terkesan untuk mendapatkan makanan yang mencukup ketika tempoh kawalan pergerakan  dilaksanakAan di India

Di India pelbagai selebriti telah tampil membantu golongan ini, namun cara yang dilakukan oleh pelakon terkenal Aamir Khan sangat luar biasa.

Bagi memastikan bantuan diberikan kepada golongan yang benar-benar memerlukan, Aamir Khan dikatakan telah menderma dengan cara yang sangat unik.Dia telah menghantar 1 Lori penuh dengan tepung sebanyak 1kg kepada mereka yang memerlukan.

Tapi yang datang ambil cuma golongan bawahan yang betul-betul memerlukan makanan.

Tepung Isi Duit

Paling mengejuutkan apabila dorang balik dan dapati didalam bungkusan tepung tu ada duit tersembunyi sebanyak 15,000 rupee (RM863) satu jumlah yang sangat besar bagi golongan bawahan di India..

Otak PK betul… Huhu

rata-rata netizan memuji pendekatan bijak yang digunakan oleh Amir Khan. Berikut keratan artikal mengenai Amir Khan yang t4ulr dia media-media antarabangsa

Sebelum ini Foto Aamir Khan Disalah Guna Sebagai Pembunvh di Pakistan. Kes1lapan memaparkan foto bintang Bollywood terkenal Aamir Khan berhubung satu kes tudvhan membvnuh bekas setiausaha agung Pergerakan Muttahida Qaumi (MQM) Amir Khan, menyebabkan sebuah saluran berita Pakistan dik3cam warganet.

Dalam perkembangan lain, Aamir kini sedang berehat dari penggambaran filem terbarunya “Laal Singh Chaddha” yang ditangguhkan gara-gara Perintah Berkurung untuk membendung penvlaran w4bak COV1D-19.

Filem yang diterbitkan oleh Aamir bersama Kiran Rao itu merupakan sebuah adaptasi versi Hindi kepada filem Hollywood lakonan Tom Hanks yang ditayangkan pada 1994.

Diarahkan oleh Advait Chandhan, filem “Laal Singh Chaddha” dijangka akan dirilis di pawagam pada 25 Disember 2020.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:MB

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Aamir Khan Derma 1 Lori Tepung. Ramai Terkejuut Bila Tengok Isi Dalam Tepung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*