PU Syed Tegvr Video Mesra Anju & Bf Sekali Anju sound balik

Sejak kebelakangan ini nama Zarina Anjoulie dan kekasih menjadi pujian ramai apabila tampil memberikan bantuan kepada golongan susah dan mereka yang memerlukan ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Bagaimanapun, ada yang kurang senang dengan video mesranya dengan kekasih sehingga Pencetus Ummah (PU) Syed memberikan tegvran secara terbuka kepada pelakon itu yang didakwa dengan sengaja memuat naik video mesra untuk tetapan umum.

Menerusi perkongsian di Instagram itu, PU Syed turut bertanyakan apa tujuan Zarina memuat naik video tersebut di media sosial. PU Syed memberi pesanan kepada Anju supaya takut kepada Allah atas apa yang ditunjukkan di media sosial telah melanggar batas yang dilar4ng dalam agama.

Dalam pada itu, PU Syed berharap agar teguran yang diberikannya itu akan sampai kepada Anju dan pasangannya

Diakhir perkongsian, PU Syed berkata dia terpaksa menutup ruangan komen perkongsian berkenaan supaya tiada komen melampau daripada netizen

Anju s0und balik

“Wahai Pu Syed, terima kerana sudi tegur saya dan yas minta tolong awak, awak sendiri cakap awak tak boleh buat apa so mendanya? Benda dah settle awak nak up2 nama saya untuk publicity ke boss? Tau la awak jual produk.. tegur bagus tapi kalau awak ada jalan penyelesaian lagi bagus.Setakat tegur netizan pun boleh buat

So awak boleh nikahkan saya dengan yas sekarang tak boss? Berlambk artis tiktok tunjuk dada tak ada pula awak nk up. So ye la kalau nama saya kan lagi panas”

“Wahai pu syed, kalau awak boleh kahwinkan saya dengan yas sekarang saya kasi awak 10k

cash dengan review produk awak seumur hidup Free. sekarang sekarang, bukan esok. bukan minggu depan, sekarang”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MB

Apa komen anda?

Be the first to comment on "PU Syed Tegvr Video Mesra Anju & Bf Sekali Anju sound balik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*