Hafiz Hamidun Ded4h Ada Wanita Ajak Kahwin, Mahu Jaga Anak Angkat

Hampir dua bulan mengambil seorang anak angkat yang diberi nama Hamdee, penyanyi dan komposer Hafiz Hamidun mengakui ada wanita menawarkan diri untuk menjadi isterinya kerana simpati melihatnya mengasuh bayi sendirian.

Bagaimanapun, Hafiz berkata dia belum sedia untuk bergelar suami dan lebih selesa menguruskan anak angkatnya sendiri. Mengakui pada awalnya sukar untuk menjaga bayi tersebut kerana tiada pengalaman, namun kini dia sudah tidak kekok lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hari ni boss kecik @hamdeehafiz ikut gi office, tolong Papa nak buat kerja.

A post shared by Hafiz Hamidun ® (@hafizhamidun) on

“Walaupun pada awalnya agak sukar mengasuh bayi kerana tiada pengalaman, tetapi selepas dua bulan, saya sudah betah menguruskan rutin hariannya. Namun, ada yang simpati hingga menawarkan diri menjadi isteri. Saya hargai keprihatinan mereka, namun, saya terpaksa menolaknya.

“Setakat hendak memandikan, buat susu dan menukar lampin, tiada masalah. Saya sudah cekap. Kalau perlukan bantuan, saya lebih selesa mengharapkan keluarga. Mereka banyak membantu pun sejak mula mengasuh Hamdee,” katanya kepada BH Online.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tidur nak berdakap. Letak menangis. So kena melekat dulu dalam sejam 😅 @hamdeehafiz

A post shared by Hafiz Hamidun ® (@hafizhamidun) on

Hafiz menyifatkan perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) adalah satu rahmat buat dirinya kerana dia perluang untuk melihat anaknya membesar di depan mata kerana sebelum ini anaknya akan dijaga oleh ibu bapanya jika dia ada urusan diluar.

“Saya sangat bersyukur kerana PKP memberi peluang kepada saya menghabiskan masa bersama Hamdee, berbanding ketika mula-mula dahulu.

“Sebelum ini, jika saya ada urusan, saya akan meminta iba bapa tolong menjaganya. Bagaimanapun, apabila malam, saya akan pastikan Hamdee tidur dengan saya. Penat macam manapun, saya tetap mahu Hamdee di sisi,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Hafiz Hamidun Ded4h Ada Wanita Ajak Kahwin, Mahu Jaga Anak Angkat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*